Caramela Skrevet 6. april 2009 #1 Del Skrevet 6. april 2009 Ja, hva tar man egentlig på seg når man skal på stand-up show? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Essie_ Skrevet 6. april 2009 #2 Del Skrevet 6. april 2009 Det spørs litt på hvor og når det er. Jeg ville nok tatt på en pen, mørk, slim jeans eller en svart bukse. Litt pyntede sko. Og en pen topp/tunika. Smykker/ annet tilbehør som passer til. Muligens for diffust for å være til hjelp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. april 2009 #3 Del Skrevet 10. april 2009 Hva som helst du føler deg vel i....er ikke kleskode på show eller??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. april 2009 #4 Del Skrevet 13. april 2009 Kommer kanskje litt an på om du skal noe etterpå? Er ikke akkurat kleskode på standupshow. Men jeg ville nok tatt på meg noe som var hakket mer stæsja enn det jeg bruker på jobb, også fordi jeg antakelig ville gått på byen etterpå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sarasahara Skrevet 13. april 2009 #5 Del Skrevet 13. april 2009 flere som skal på Jeff Dunham...? sliter med det samme.. men antar det blir noe lett pyntet.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_noname_* Skrevet 13. april 2009 #6 Del Skrevet 13. april 2009 Lurer på det samme jeg også. Ender vel opp med en mørk bukse og fin topp. Men hva med håret? Hvordan styler dere håret litt ekstra når dere skal på show? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caramela Skrevet 17. april 2009 Forfatter #7 Del Skrevet 17. april 2009 flere som skal på Jeff Dunham...? sliter med det samme.. men antar det blir noe lett pyntet.. Hehe, ja, var Dunham Herlig show! Og så forøvrig at folk gikk i det meste, noen gikk i enkle kjoler, andre i mørke bukser, atter andre i dongeri og vanlige topper. Så tror det er fritt fram på den type show hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sarasahara Skrevet 17. april 2009 #8 Del Skrevet 17. april 2009 Hehe, ja, var Dunham Herlig show! Og så forøvrig at folk gikk i det meste, noen gikk i enkle kjoler, andre i mørke bukser, atter andre i dongeri og vanlige topper. Så tror det er fritt fram på den type show hvertfall ja, jeg elska det! da vet vi dresskoden til en annen gang også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå