Gå til innhold

Småblødninger

Fremhevede innlegg

Gjest *Utlogget*
Skrevet

Jeg har et kjedelig spørsmål til dere:P Ps. Detaljert!

Jeg har nå siden fredag hatt blødninger utenom mensen. (Hadde mensen en uke før det igjen) Det er ikke fersk blod,men gammelt blandet i masse slim.

Jeg synes dette er så rart for jeg pleier kun ha blødninger når jeg har gjort noe feil med pillene eller noe,men denne gangen har jeg tatt alle til rett tid.

Og jeg har ikke hatt sex på en uke,så kan ikke være smårifter eller noe.

For et år siden hadde jeg det samme i over 2mnd,gikk da til lege og fikk bekreftet at livmoren ikke hadde fått lukket seg helt,så derfor lakk jeg stadig blod som egentligt samlet seg opp til neste mens. Men den gang hadde jeg hatt et opphold fra pillene i 2 måneder før det,og det har jeg ikke hatt denne gangen,så jeg tviler på at det kan være det. Har ikke opplevd det siden den gang.

Så jeg ser liksom ikke hva dette kan være rett og slett. Irriterende. Noen som kan komme med innspill?

Jeg vet at blødninger kan komme av allslags grunner,og at dere egentligt ikke kan vite ha det er,men må liksom bare spørre :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Vet ikke, jeg synes du bør gå til lege og be om henvisning til gynekolog som kan ta en ordentlig kikk med innvendig ultralyd f eks. Det kan være polypper, myomer (muskelknuter i livmor), cyster (?), såre slimhinner eller mer eller mindre alvorlige ting, så det er veldig lurt å få sjekket. Det kan hende at det skyldes ppillene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...