Gjest Gjest Skrevet 6. april 2009 #1 Skrevet 6. april 2009 ååå nå er jeg skikkelig lei meg!! Jeg skulle sette på den første vasken med babyklær som vi har kjøpt. Vi skal få en gutt om halvannen mnd. Vi har kjøpt litt sengetøy, helseteppe og litt klær etc. Alt var hvitt, og jeg satt på vasken. Nå viser det seg at det har sneket seg med en eller annen "dott" med tråder som var knall rød! aner ikke hvor den kom ifra, men hele vasken er ihvertfall helt ROSA!! Det er så dyrt å kjøpe alt sammen nytt en gang til... er det noen hardbarka husmødre der ute som vet om noe som kan gjøres slik at alt blir hvitt igjen? Tusen takk for alle tips!
Gjest Gjest Skrevet 6. april 2009 #2 Skrevet 6. april 2009 Siden det allerede er ødelagt hadde jeg forsøkt kloring. Mye mulig noe av det blir ødelagt av kloren, men verdt et forsøk.
LukaFrost Skrevet 6. april 2009 #3 Skrevet 6. april 2009 Jeg hadde også satsa på å bleke klærne med Klorinn. Doser litt forsiktig først og følg med. Se anvisning på flasken.
Gjest Gjest_jente22_* Skrevet 14. april 2009 #4 Skrevet 14. april 2009 er ikke akkurat harbarket husmor, men har opplevd at hvitt tøy som har blitt misfarger i vask får rett farge igjen når man vasker det på nytt
Gjest Gjest_Merete_* Skrevet 14. april 2009 #5 Skrevet 14. april 2009 Eller så hadde jeg rett og slett farget alt blått kanskje?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå