Gjest Gjest_Runi_* Skrevet 6. april 2009 #1 Skrevet 6. april 2009 Hvor mange av dere kvinner bruker nylonstrømper daglig. Både under bukse og skjørt
Gjest K Skrevet 6. april 2009 #2 Skrevet 6. april 2009 Hvor mange av dere kvinner bruker nylonstrømper daglig. Både under bukse og skjørt Ikke daglig, men ganske ofte. Stort sett under skjørt og kjole, men også under bukser dersom jeg har på jobbdrakt el l. Bruker helst stayups. K
Gjest Gjest_Runi_* Skrevet 6. april 2009 #3 Skrevet 6. april 2009 Hadde vært greit om dere oppga alder
Gjest Gjest_Trine_* Skrevet 16. oktober 2009 #4 Skrevet 16. oktober 2009 Bruker nylomstrømper nesten hver helg. Føler meg kjempesexy, men min mor synes ikke om det. Bor på vestlandet og er 17 år
Gjest A. Caron Skrevet 16. oktober 2009 #6 Skrevet 16. oktober 2009 Hvor mange av dere kvinner bruker nylonstrømper daglig. Både under bukse og skjørt Jeg kan forsikre deg om at de aller færreste norske damer bruker nylonstrømper... De bruker strømpebukser, knestrømper og stay-ups, som er milevis fra ekte nylonstrømper. I andre land, særlig England og Frankrike, er nylonstrømper mye mer vanlig, både til daglig og ved festligere anledninger. RHT til daglig bruk, og FF`s til fest. Les denne tråden, så får du et godt innblikk i "Kari Trestakk`s" trauste forhold til feminint undertøy : http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=398973
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå