Gjest ammy Skrevet 6. april 2009 #1 Skrevet 6. april 2009 Jeg får mellomblødninger mellom mensperiodene. Det er fryktelig plagsomt for meg fordi jeg får aldri fri for blødninger feks. i en svømmehall eller på stranda. Og når jeg får blødninger kommer det sånn plutselig og det renner masse blod. Og nå er det snart sommer og jeg vil i bikini. Men nå tør jeg ikke å gå i bikini i tillfelle jeg blør gjennom alt. Skikkelig flaut. Dette er ett kjempeproblem for meg fordi jeg skal på ferie i sommer og jeg kan jo ikke planlegge turen når jeg ikke vet når mensen kommer og mellomblødningene. Hvordan fungerer p-piller? Jeg har hørt at p-piller skal hjelpe mot mellomblødninger? Og hvis jeg ikke tar de sukkerpillene så slipper jeg mensen. Det hadde vært herlig. Men kan en få mellomblødning når man går på p-piller også? Kan også få med at jeg har vært hos gynekolog og alt var normalt. Hun sa det ikke var noe farlig å ha sånne mellomblødninger og rar mens syklus. Skal jeg bestille time hos fastlegen og spørre om jeg kan få begynne med p-piller pga. mellomblødninger jeg aldri vet når kommer.? Er det noe annet medisiner enn p-piller mot mellomblødninger og normalisering av mensen? Og som jeg kan utsette mensen på.
Gjest Gjest Skrevet 6. april 2009 #2 Skrevet 6. april 2009 Uten p-piller opplevde jeg aldri mellomblødninger. Nå når jeg går på p-piller derimot, blør jeg titt og ofte Å utsette mensen fungerer ikke fo rmeg. Enten kommer den et par dager før jeg er ferdig med de vanlige pillene, eller så kommer den et par-tre dager forsinket bare. Men du kan jo prøve med piller. Hvordan de virker på kroppen varierer fra person til person. Du kan jo bruke en gul ob når du er på stranden. De er små, og med et glatt lag, så de er lette å trekke ut selv om du ikke skulle blø.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå