Gå til innhold

Intimbarbering

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvordan barbere/fjerne kjønnshår på best mulig måte?

Viss jeg barberer meg så blir det veldig "stikkete" når hårene begynner å vokse ut, og viss jeg barberer meg igjen rett etter på for å forhindre dette så blir jeg bare sår:S Trenger også noen tips for å slippe å få røde nupper på huden!

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hvordan barbere/fjerne kjønnshår på best mulig måte?

Viss jeg barberer meg så blir det veldig "stikkete" når hårene begynner å vokse ut, og viss jeg barberer meg igjen rett etter på for å forhindre dette så blir jeg bare sår:S Trenger også noen tips for å slippe å få røde nupper på huden!

Har du prøvd voksing eller hårfjerningskrem?

Gjest Gjest
Skrevet

Finnes det hårfjerningskrem som kan brukes "der nede"?

Gjest Papirkurven
Skrevet

Hårene vil alltid være litt "stikkete" når de begynner å gro ut. Hvis du barberer med hårene vil du ikke kutte dem helt inntil og de vil kanskje bli mindre stikkete.

Skrevet
Finnes det hårfjerningskrem som kan brukes "der nede"?

Ja, kondomeriet har en variant, her. Finnes sikkert hos lignende butikker også. Jeg synes det er greit å bruke vanlig hårfjerningskrem til bikinilinja, men skal man ta mer enn det er det greit å være forsiktig med huden, den er jo tross alt mer sensitiv der nede.

Det finnes også noe som heter Unirens som visstnok skal hjelpe (fås visst hos både Kondomeriet og Vita, tror jeg). Men det har jeg ikke prøvd selv.

Skrevet

Jeg barberer bare en gang i uka. Det blir jo litt stikkete, men det overlever jeg. Barberer jeg oftere får jeg rød og sår hud og begynner å blø.

Hvis du ikke liker å barbere, anbefaller jeg hårfjerningskrem eller voksing. Men jeg hadde vokset meg hos noen profesjonelle, ikke hjemme på badet :)

Gjest Gjest
Skrevet

dama mi bruker en slags maskin til det der, epilator. Eller høvel

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...