Gjest Sara F Skrevet 5. april 2009 #1 Skrevet 5. april 2009 Hei.. Har aldri vært hos gynekolog tidligere..men tenkte detvar greit nå som jeg har debutert..er det også mulig å få p-piller der eller må jeg til fastlegen.. Noen piller dere anbefaler? Jeg er 24 år
Gjest Gjest Skrevet 5. april 2009 #2 Skrevet 5. april 2009 Hei.. Har aldri vært hos gynekolog tidligere..men tenkte detvar greit nå som jeg har debutert..er det også mulig å få p-piller der eller må jeg til fastlegen.. Noen piller dere anbefaler? Jeg er 24 år Du er 24 og har nettopp debutert?
Nienna Skrevet 5. april 2009 #4 Skrevet 5. april 2009 Ser ikke problemet med å debutere som 24-åring, men lurer veldig på hvor man får tak i gratis gynekolog, uten at debuten endte med at det popper ut en konsekvens om 9 måneder. o_O
Silmarill Skrevet 5. april 2009 #5 Skrevet 5. april 2009 Tviler på om du finner en GRATIS gynekolog, men det kan være greit å sjekke seg :-) Du kan få p-piller fra andre enn fastlegen din, eks. den gynekologen du evt. velger å gå til
Skogstrollet Skrevet 5. april 2009 #6 Skrevet 5. april 2009 Hvis det er vanlig gynekologisk undersøkelse (GU) du skal gjennomføre i henhold til kjønnssykdommer sjekkes dette gratis på ulike helsestasjoner. Det skal også være gratis hos leger (pålagt av legeforeningen, men har opplevd at de ikke er klar over dette flere steder) Vet de praktiserer dette på Sandvika Legesenter. Veldig flinke der!!
Lovis Skrevet 5. april 2009 #7 Skrevet 5. april 2009 Du får nok ikke gratis gynokolog, men hvorfor går du ikke til fastlegen? Kan få undersøkelse der, og en resept på p-piller. Det er nok dyrere med gynokolog, for da må du vel til privatpraktiserende.
Gjest TSTS Skrevet 5. april 2009 #8 Skrevet 5. april 2009 merker jeg er veldig uviten..tok angrepillen 6 t etter..da jeg ikke gikk på piller og kondomen sprakk.. Har bare lyst til å sjekke meg..:)men trenger det kanskje ikke så tidlig?Han har ingen kjønnssykdommer.. Hvis jeg kan få piller hos fastlegen er det kanskje det enkleste..
Gjest Gjest_karina_* Skrevet 6. april 2009 #9 Skrevet 6. april 2009 merker jeg er veldig uviten..tok angrepillen 6 t etter..da jeg ikke gikk på piller og kondomen sprakk.. Har bare lyst til å sjekke meg..:)men trenger det kanskje ikke så tidlig?Han har ingen kjønnssykdommer.. da skal angrepillen virke ganske bra Hvis du lurer på om du er gravid så må du vente til du skal ha neste menstruasjon, kommer ikke den kan du ta en test (kan kjøpes på apotek) Hvordan vet du at han ikke har noen kjønnssykdom? Med mindre han var jomfru så kan man faktisk ikke være helt sikker, han kan jo ha hatt noen jenter han ikke har fortalt deg om
Gjest Gjest Skrevet 8. april 2009 #10 Skrevet 8. april 2009 Det er gratis å gå til gynokolog på olafiaklinikken i grensen i oslo!
Gjest Gjest 2 Skrevet 1. mars 2012 #11 Skrevet 1. mars 2012 Ja, jøssenam for noen svar dere gir her. Man behøver da vitterlig ikke betale for det i så ung alder. Olafiaklinikken er stedet. Vær tidlig ute! 1
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2012 #12 Skrevet 1. mars 2012 Hvorfor regner dere automatisk med at ts bor i Oslo? Ts, du virker veldig uvitende ja. Du må lese deg opp litt. Man drar normalt ikke til gynekolog for å få foretatt en vanlig gynekologisk undersøkelse. Det tar du hos fastlegen din. Du får også p-piller av fastlegen. Du må betale egenandel, så det blir jo ikke helt gratis, men det er billigere enn å dra til en gynekolog (som tar spesialistpriser). Om du bor i Oslo eller Bergen så har de gratis klinikk på sykehuset der du kan sjekke deg for kjønnssykdommer. Mulig de har det flere plasser i landet også-
Vulpes Skrevet 1. mars 2012 #13 Skrevet 1. mars 2012 Olafiaklinikken er gratis. Men tror man bør møte opp tidlig, for ellers kan det bli lange ventetider. Hvorfor regner dere automatisk med at ts bor i Oslo? Det står i tittelen.
Gjest SnowLeopard Skrevet 1. mars 2012 #14 Skrevet 1. mars 2012 Folkens, tråden er snart tre år gammel.
Vulpes Skrevet 1. mars 2012 #15 Skrevet 1. mars 2012 Folkens, tråden er snart tre år gammel. Whoops. Jaja.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå