Gjest Gjest Skrevet 5. april 2009 #1 Skrevet 5. april 2009 Hvordan skal det egentlig se ut nedentil? Jeg håper noen kan svare meg seriøst, for jeg lurer.... Når dere står, og tar de indre kjønnsleppene til sides, hvordan ser det ut da? Er skjedeinngangen som et sort hull, eller er det rosa med rynker og sånn på en måte? skal skjedeveggene liksom presses mot hverandre i åpningen?
Avalon Skrevet 5. april 2009 #3 Skrevet 5. april 2009 Hvordan man ser ut der nede er like individuellt som vi mennesker ser ut i f.eks ansiktet. Det finnes ingen fasit svar på hvordan det skal se ut. Så du er nok like normal som oss andre.
Gjest Gjest Skrevet 5. april 2009 #4 Skrevet 5. april 2009 Det finnes vel nesten ikke to like underliv. Hos meg er skjedingangen en strek liksom, en rynkete strek. Veggen ligger inntil hverandre.
Nienna Skrevet 5. april 2009 #6 Skrevet 5. april 2009 Som sagt over, akkurat som ett ansikt. Det er de samme delene, men de ser ikke like ut. Det skal være ett hull, en klitt, lepper, på samme vis som man i ansiktet har øyne, nese og lepper. Oppovernese, haukenese, fregnete nese, ingen fasitsvar.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå