Gjest Gjest Skrevet 5. april 2009 #1 Skrevet 5. april 2009 Heihei! Jeg bruker Vallergan om kveldene, men lurer på om jeg tar den for kort tid før jeg skal sove? Vanligvis ca. 1 time før, men har lest om noen som mener den skal tas ca. 4 timer før for at man skal være tipptopp på morgenen. Sånn som det er nå, er jeg litt "treg" i kroppen de første timene etter at jeg har våknet - og lurer nå på om det henger sammen med Vallergan'en? Takk for svar
Gjest Gjest Skrevet 5. april 2009 #2 Skrevet 5. april 2009 Har selv brukt det, men tok rett før leggetid . Ikke legge deg for sent - tror det er det som gjør at du kan være litt uggen dagen der på. De kveldene jeg tok dem la jeg meg kl. 22.
Gjest Gjest Skrevet 5. april 2009 #3 Skrevet 5. april 2009 Takk for svar, ja det er et poeng, kanskje det henger sammen med at jeg sover så kort, oppe hver dag kl 6, men er ofte ikke i senga før rundt midnatt.
Gjest GetOverIt Skrevet 6. april 2009 #4 Skrevet 6. april 2009 Takk for svar, ja det er et poeng, kanskje det henger sammen med at jeg sover så kort, oppe hver dag kl 6, men er ofte ikke i senga før rundt midnatt. Gikk på vallergan en god stund og da tok jeg de to timer før jeg la meg, siste timen før jeg la meg tok jeg det bare helt rolig med en bok eller noe, hvis jeg satt meg ned foran tv så endte det bare med at vallerganen ikke funket og jeg ble sittende der hele natten Håper de virker bra på deg, vallergan er ikke vanedannende og det er jo en god ting
Gjest Gjest Skrevet 6. april 2009 #5 Skrevet 6. april 2009 Heihei! Jeg bruker Vallergan om kveldene, men lurer på om jeg tar den for kort tid før jeg skal sove? Vanligvis ca. 1 time før, men har lest om noen som mener den skal tas ca. 4 timer før for at man skal være tipptopp på morgenen. Sånn som det er nå, er jeg litt "treg" i kroppen de første timene etter at jeg har våknet - og lurer nå på om det henger sammen med Vallergan'en? Takk for svar kl 8 om kvelden. den gir meg mye hangover.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå