Gjest Gjest Skrevet 5. april 2009 #1 Skrevet 5. april 2009 Sliter med ekstremt dårlig ånde. Er flittig med munnhyggiene/tanntråd/regelmessig tannlegebesøk. Tannlegen finner ikke årsak til det. Var hos ham igjen senest 2 uker siden. Ikke spiser jeg sterk mat eller drikke kaffe som kan forårsake det. Enkelte ganger det så ille at jeg kan faktisk "smake" det i munnen. Bruker munnvask men syns ikke det hjelper stort. Både min bror og mor sliter med det samme. Jeg er helt fortvilet. Kom med råd!
Gjest Gjest Skrevet 5. april 2009 #2 Skrevet 5. april 2009 Du har ikke hvite klumper i sprekker i mandlene?
Gjest ts Skrevet 5. april 2009 #3 Skrevet 5. april 2009 Du har ikke hvite klumper i sprekker i mandlene? Hei. Nei, mandlene ble fjernet da jeg var ca 3 år gammel.
Gjest Gjest Skrevet 5. april 2009 #4 Skrevet 5. april 2009 Det kan ha med forhold i magesekken å gjøre, og halsbrann. Går an å høre med legen om dette, man kan blant annet gå med en pH-måler på seg en stund for å sjekke ut problemet. Kosthold vil også kunne ha noe å si, ikke bare kaffe og sterk mat, men karbohydratinntak, hvete, alkoholforbruk, fet mat osv.
Gjest Gjest Skrevet 5. april 2009 #5 Skrevet 5. april 2009 Dette kan stamme fra magen, sykdommer/bakterier i svelg eller magesekk (syre m.m.) Har du belegg på tunga/pusser du tunga?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå