stardust Skrevet 13. juli 2003 #1 Skrevet 13. juli 2003 jeg behøver hjelp til å komme på ett fint jentenavn som begynner på Ing-. Det er nemlig tradisjon hos oss at førstefødte jente har navn som begynner med det. Jeg er fjedre generasjon. tar gjerne imot litt uvanlige kombinasjoner! Så lang har vi hatt Ingeborg, Inga, Ingvild og Ingrid. Selv synes jeg Ingeborg er ganske fint, men min sambo er ikke enig...
Tatum Skrevet 13. juli 2003 #2 Skrevet 13. juli 2003 Ingeborg er et flott navn! Synd at ikke samboeren liker det. Kommer ikke på noen andre navn på ing- i farta. Ihvertfall ikke som jeg synes er fine.
Gjest Anonymous Skrevet 13. juli 2003 #4 Skrevet 13. juli 2003 Ingjerd, Ingine, Ingunn, Ingebjørg, Inger, Ingvild..... .......Husker ikke mere i farten
Ingeborg Skrevet 13. juli 2003 #8 Skrevet 13. juli 2003 Er vel ikke så uventet at jeg holder en knapp på Ingeborg? Ellers er Ingelin og Ingfrid fine navn, synes jeg.
Gjest Vega Skrevet 13. juli 2003 #9 Skrevet 13. juli 2003 Sitter med en navnebok rett ved siden av meg: Inge Inga Ingalill Ingberta Ingebjørg Ingegerd Ingegjerd Ingela Ingelaug Ingelill Ingelin Ingeline Ingelise Ingeliv Inger Ingerd Ingerid Ingrid Ingfrid Inghild Ingjerd Inglaug Ingri Ingrun Ingrunn Ingse Ingunn Ingvalda Ingvarda Ingveig Ingvil Ingvild Ingvill Ingvor Masse å velge i - noen er jo riktig pene... :D
Ingeborg Skrevet 13. juli 2003 #10 Skrevet 13. juli 2003 ... og i hele den lista var ikke Ingeborg med? Nei, nå ble jeg skuffa over navneboka di... Hilsen Ingeborg - som slettes ikke heter IngeBJØRG!!
Gjest Vega Skrevet 13. juli 2003 #11 Skrevet 13. juli 2003 Oi. Ingeborg så jeg var tatt med allerede - så jeg hoppet over navnet. Kan det være fordi min mor har det til mellomnavn? (Hun maser så mye...) :D
Gjest Vega Skrevet 13. juli 2003 #14 Skrevet 13. juli 2003 Ja da! Hun er såå fornuftig atte (snill). Og kommer på besøk i morgen... :D Tenkte å sette henne i gang med litt vindusvask eller noe sånt, jeg. Et sted jeg ikke liker å stå, utendørs - trangt osv. og veps. Hun er ikke redd veps - var det før - så det er hennes skyld at jeg er redd. Hun hylte nemlig og løp som en galning - og skremte vettet av meg som liten jente. Skal lage god middag til henne og ta henne med på stranda.
Gjest Tex Skrevet 13. juli 2003 #15 Skrevet 13. juli 2003 Ingsilja Ingunda Inghildur Inglisa Ingturi Inglena Ingnora Ingida Ingse Liker best Ingebjørg, jeg.....
Dina Skrevet 13. juli 2003 #16 Skrevet 13. juli 2003 Inga (det het min farmor) of Ingse er fine navn! Ingse er jo veldig spesielt da.. men det gjør vel ingenting??!! :D Dina
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå