Gå til innhold

Hva er det med hundeiere?


LilleBille

Anbefalte innlegg

Nå når sneen blir borte dukker det opp mye rart.

Jeg har oppkjørsel med murt portstolpe med lutelykt på - litt tilside for veien. Nå når sneen har blitt borte finner jeg flere svarte hundebæsjposer lagt "pent" oppå stolpen min. :frustrert:

Det ligger mange svarte poser slengt rundt omkring - så hvis dere skal plukke opp bæsjen - sørg da i det minste for å kaste posene på et egnet sted - ikke legg dem igjen hos oss andre - eller hiv fra dere posene - da er det bedre at møkka blir liggende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er så "vennlig" at jeg velger å tro at hundeeieren legger fra seg posen for å ta den med på tilbakeveien, men glemmer det. Er redd jeg tar feil, mange legger den fra seg for å la det bli med det, det kan umulig være så mange glemske mennesker i vårt lille land.

Enig med ts, hvis dere ikke har til hensikt å kaste posen i nærmeste søppelkasse så er det bedre å la dritten ligge. I motsetning til posen så forsvinner dritten etter en stund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville du virkelig fortrukket at møkka ble liggende enn at posene ligger pent på stolpen din? Virkelig? Jeg tenker bare at nå er det jo bare for deg å kaste posene i søppla, fremfor å selv å måte plukke opp møkka.

Jeg blir ikke glad om en slikt pose er i min inngang, men synes det er 100 ganger bedre enn at jeg må plukke opp møkka selv!

Hilsen ei som bærer posen med på turen til jeg ser et bosspann ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville du virkelig fortrukket at møkka ble liggende enn at posene ligger pent på stolpen din? Virkelig? Jeg tenker bare at nå er det jo bare for deg å kaste posene i søppla, fremfor å selv å måte plukke opp møkka.

Jeg blir ikke glad om en slikt pose er i min inngang, men synes det er 100 ganger bedre enn at jeg må plukke opp møkka selv!

Hilsen ei som bærer posen med på turen til jeg ser et bosspann ;)

Ja det ville jeg - den hadde "gått tilbake til naturen". Som det er nå må jeg ta med meg posen opp til huset - enten bære dem (og de er rimelig ekle etter å ha ligget ute lenge) - eller ta dem inn på gulvet i bilen .. for å ta dem med opp til huset for å kaste i søplekassen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg foretrekker definitivt posen som står der! Jeg ser dere sier at møkka går tilbake til naturen. Jeg vil ikke ha møkk liggende rundt hverken i min inngang eller ute på gata hos meg, så jeg plukker det opp, liker det ikke, men vil heller ikke ha det der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så er vi forskjellige og jeg vil ikke ha andre menneskers søppelposer, det være seg inneholdende hundemøkk eller annen møkk, slengt i min innkjørsel. Jeg gidder heller ikke plukke opp møkk etter andres bikkje, klarer fint å gå rundt den. Dessuten skal folk sannelig sørge for at bikkjekreket ikke skiter i min innkjøresel i det hele tatt, ergo burde det ikke være et problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bikkja til dem som bor ovenpå, som driter ned plenen like ved mitt inngangsparti. Den har løpt mye løs i vinter og har også bæsjet ned snødekte plener til naboer på begge sider! Teiteste jeg så nylig: en hundebæsjepose (med innhold!) slengt oppå en høyspentledning like ned i gata. Posen hang nå der og dinglet:fnise: Nice...når man bor i et såkalt "fint" nabolag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes bare det er litt trist for småbansforeldrene der barna nå og da tråkker i møkka når de er ute å leker. Eller voksne som uvørent kommer til å tråkke i det. Skjer sikkert det også. Alle burde ta ansvar for egen hund ja, men for dem som ikke gjør det, så tar nå jeg ansvar å holder det møkka - fritt på / rundt min eiendom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_May Helen_*

Jeg eier selv en hund og irriterte meg så veldig over at enkelte hundeiere slengte hundeposer ved i biskene ved søppelkassen i steden for søppelkassen.

til jeg en dag så en skjæra som satt opp søppelkassen og dro ut alle hundeposer.

Kan det hende at det er noe sånt dere har opplevd, at det egentlig ikke er hundeiere som har kastet bort hundeposer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...