Kissin Skrevet 5. april 2009 #1 Del Skrevet 5. april 2009 Dette blir mitt forsøk på å komme i form til Oslo Maraton. Er ikke i særlig god form akkuratt nå etter en god porsjon med forkjølelse og influensa i fjor. Men nå er det nok! Planen er å følge Grete Waitz treningsprogram som går over 16 uker. Nå er det heldigvis 25 uker til Oslo Maraton så da føler jeg at jeg har litt god tid. Så i de neste ukene så begynner jeg litt forsiktig, også skal jeg følge treningsprogrammet slavisk i de siste 16 ukene. Jeg har aldri vært så glad i å løpe men kjenner at jeg trenger et spark i rompa for å komme i gang. Og da er det viktig å ha noe å se fram til, og det er her et halvmaraton kommer inn i bildet! Yes! Da er det bare å sette i gang med løpingen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kissin Skrevet 5. april 2009 Forfatter #2 Del Skrevet 5. april 2009 1. Treningstur: Rask gange og litt jogging i 40 minutter. Kjenner at formen ikke er helt på topp gitt. Blir litt for fort anpusten og får hold halvveis i turen. Kommer seg vel etter hvert. Jeg skal forsøke å få til 3 ganger i uken nå fram til de siste 16 ukene med hardtrening! Må bare tenke positivt - man klarer alt hvis man bare vil! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trimmi Skrevet 5. april 2009 #3 Del Skrevet 5. april 2009 hei kissin! så bra å ha et så konkret mål å trene mot. lykke til med treningsprogrammet, dette klarer du! trimmi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 5. april 2009 #4 Del Skrevet 5. april 2009 Halvmaraton ja. Det har jeg og tenkt på å trene mot, flere ganger. Men det blir liksom bare med tanken.... Ser du ikke er spesielt glad i å løpe. Har du løpt mye tidligere eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midna Skrevet 5. april 2009 #5 Del Skrevet 5. april 2009 Lykke til! Jeg føler meg uvell bare av å tenke på halvmaraton. Skal bli spennende å følge med på treningen din fremover. Kanskje jeg også skulle fått meg et løp å trene til? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kissin Skrevet 6. april 2009 Forfatter #6 Del Skrevet 6. april 2009 Pokker altså! Våknet opp med vondt i halsen og en jævlig hoste. Typisk!! Jeg har astma og er til tider veldig plaget av luftveisinfeksjoner. Trodde jeg hadde klart å bli kvitt den siste luftveisinfeksjonen, men min lille treningstur i går gjorde tydeligvis ikke susen! Skal til legen i morgen, for nå holder jeg på å bli gal! Jeg har ikke løpt så mye før, men prøvde å løpe litt i fjor sommer. Føler at jeg må ha en konkret mål å nå for å klare å holde motivasjonen oppe. Jeg er medlem på SATS og har trent 2 ganger i uken i de periodene jeg har vært helt frisk. Gått mye på spinning i perioder eller trent på elipsemaskin. Usj, håper legen kan gi meg et svar på hvorfor dette viruset ikke slipper taket i meg! Er jo avhengig i å komme i form snart om jeg skal klare dette! Så koselig at jeg får svar her i dagboken min! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå