Gå til innhold

Bivirkninger av reductil

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har vert hos legen, og fått reductil.

Jeg er overvektig,men hadde noe forhøyet undertrykk. Noe som skal følges opp.

Legen mener trykket vil normalisere seg ved vektnedgang.

I pakningsvedleget, så står det under bivirkninger at forhøyet blodtrykk er en av bivirkningene, og skal følges opp av lege.

Forhøyet trykk er ikke noe man kjenner selv, ike alle har mulighet til å måle før de kommer til legen.

Nå fkk jeg målt trykket etter en ukes bruk,og det var steget litt etter jeg begynte på kuren.

Bivirkningene vil gå over etter 4 uker stårdet i pakningsvedl.

Dette er eneste bivirkningene jeg har.

Så lurer jeg på om dere som er over vektig,og hadde forhøyet trykk ved start,hvordan dere fikk det.

Trykket som ble målt hos legen før jeg startet, var ikke så høyt at medisin var første tanke. Men det skal holdes under oppsikt. Kolestrol var kjempefint.

Hvilke bivirkninger hadde dere?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet
Jeg har vert hos legen, og fått reductil.

Jeg er overvektig,men hadde noe forhøyet undertrykk. Noe som skal følges opp.

Legen mener trykket vil normalisere seg ved vektnedgang.

I pakningsvedleget, så står det under bivirkninger at forhøyet blodtrykk er en av bivirkningene, og skal følges opp av lege.

Forhøyet trykk er ikke noe man kjenner selv, ike alle har mulighet til å måle før de kommer til legen.

Nå fkk jeg målt trykket etter en ukes bruk,og det var steget litt etter jeg begynte på kuren.

Bivirkningene vil gå over etter 4 uker stårdet i pakningsvedl.

Dette er eneste bivirkningene jeg har.

Så lurer jeg på om dere som er over vektig,og hadde forhøyet trykk ved start,hvordan dere fikk det.

Trykket som ble målt hos legen før jeg startet, var ikke så høyt at medisin var første tanke. Men det skal holdes under oppsikt. Kolestrol var kjempefint.

Hvilke bivirkninger hadde dere?

dytter

Gjest Gjest
Skrevet

Hadde litt høyt blodtrykk og det ble høyere, spesielt merkbart etter at jeg gikk fra 10 mg til 15 mg. Gikk ned 15 kg før jeg sluttet med tablettene, men merket ingen negang på blodtrykket i forhold til før tablettstart.

Ut over dette fikk jeg ganske treg mage etterhvert. I begynnelsen var jeg svimmel og hadde rar følelse.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...