Gå til innhold

Coctailparty


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Har bestemt meg for å ha coctailparty på bursdagen min. Tenkte å legge det opp sånn at alle tar med ingrediensene til en drink hver også deler vi broderlig.

For at ikke folk skal bli drita før åtte tenkte jeg å servere litt småsnacks ved siden av. Men hva kan man servere da? Canapeer? Eller bare litt tannpirkemat? Oliven?

Er det noen som har noen forslag og kanskje oppskrifter?

Tar gjerne imot drinkeoppskrifter og andre gode forslag også ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kan bare si at da må du enten leie noen som kan lage coctailer hele tiden, eller dere må veksle.

Jeg har nemlig erfaring med at den som tilfeldig starter å lage coctailer fort må lage coctailer hele kvelden, og det blir vanvittig lite morsomt for den personen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Tenkte egentlig at alle skulle lage sine egne drinker jeg. Har jo ikke lyst til at noen blir stående på kjøkkenet hele kvelden.

Det er vel ingen som forventer at andre skal lage drinker til dem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Server kanapeèr, ostebiter, oliven og evt slike små ruller med "lefse" creme fraise, røkelaks eller spekeskinke og rødløk.. :) God minglemat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte egentlig at alle skulle lage sine egne drinker jeg. Har jo ikke lyst til at noen blir stående på kjøkkenet hele kvelden.

Det er vel ingen som forventer at andre skal lage drinker til dem?

ja sånn lefsemat er god idè, det er jo kjempegodt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan bare si at da må du enten leie noen som kan lage coctailer hele tiden, eller dere må veksle.

Jeg har nemlig erfaring med at den som tilfeldig starter å lage coctailer fort må lage coctailer hele kvelden, og det blir vanvittig lite morsomt for den personen ;)

Hvis man ikke vil lage flere drinker må man si: "Nei, nå gidder jeg ikke mer." og gå. Folk klarer da å lage egne drinker. Det kan være lurt å ha noen oppskrifter liggende, og ha alle ingrediensene til de drinkene. F.eks. skrive ut fra internett. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...