Gjest T.F Skrevet 4. april 2009 #1 Skrevet 4. april 2009 heisan... hvorfor skal alt være så vanskelig??? sliter med anoreksi.. men er vel en smule bedre enn på det verste.. men har laaangt igjen enda.. er i behandling, men hatt opphold nå fordi det ikke gikk så bra:( skal tilbake etter påske tror jeg.. jeg var så sikker på at jeg skulle klare å rase ned i vekt igjen.. men neida kroppen er helt stabil.. det vil si fucka forbrenning:( egentlig er det vel bra at vekten er stabil (168,5 og 48kg).. men dette gjør igjen at jeg mener jeg spiser for mye siden det ikke skjer det som bruker å skje..... jeg er så lei av å høre hele tiden at grunnen til at du bare tenker på søtsaker og usunn mat er at jeg ikke tillater meg dette.. men jeg tillater i helgene.. Nå sliter jeg enormt med angst, livredd for at jeg innerst inne er en feit gris:( bare et tynn skall som venter på at bomben skal gå.... lei av å bare tenke på snop hele dagen.. lei av å tenke mat.. nå spiste jeg snop i går.. regnet med jeg skulle ut i dag.. nå blir jeg visst hjemme:( å ja tenke- jeg tenker bare på hvordan skal jeg unngå snop??? så vanskelig i helgene.. herregud, man leser jo at det er greit å ha en spise dag i uka.. da er jo jeg med andre ord ikke sunn:( en svak person som absolute burde klare å la vær.. hvorfor?? gi meg styrke.. det verste er å ha den skam følelsen over for seg selv:( føler meg skitten.... har jeg grunn til det?? hva skal jeg gjøre?? gi etter?? spise å håpe at en dag vil det stoppe??? åh................ beklager så mye, men vil bare være lykkelig..
Gjest Gjest Skrevet 4. april 2009 #2 Skrevet 4. april 2009 Du er slett ikke en feit gris, er du under behandling er det en grunn til det. Det du gjør mot kroppen din skader den. Uansett hva folk sier er det du som først og fremst må endre din tankegang. Det er ikke usunt å spise litt snop, selv om du spiser mer enn en dag! Regner med det du syntes er mye er det andre syntes er lite. For at du skal bli lykkelig er det nok ikke annen råd enn å begynne å tenke på mat som noe du trenger og bli glad i kroppen din som den er. Først da blir du lykkeligere og livet føles verdt å leve. Det er en herlig liv der ute som venter på deg, du må bare se det.
Gjest Bond Skrevet 4. april 2009 #3 Skrevet 4. april 2009 Kjære Gjest. Selvmordstanker tillates ikke på Kvinnguiden. Her inne kan man ikke vite hvem som har kompetanse til å hjelpe, så jeg oppfordrer deg til å ringe Mental Helse, telefonnummer dit er 810 30 030, telefonen er døgnåpen. Der treffer du mennesker som du kan prate med og få råd av. Lykke til. mvh, mrs_bond Tråden stenges.
Fremhevede innlegg