Gå til innhold

Ronke en fremmed?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kverulant kaller man sånne som deg :slåss:

• 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet
Leke call girl er en sexfantasi

Jeg tror det ligger noe her.

Jeg har gjort noe i retningen av det ts skriver om, og jeg er jente.

For det første vil jeg anbefale deg å forsikre deg om at denne "fremmede" ikke er en gærning.

for min del var det en flørt fra internett. Ikke noe mer enn en flørt, men vi hadde snakket litt seksuelt etc.

jeg hadde blant annet sett han på webcam og syntes han så "spennende" ut der. Og så har jeg alltid hatt en sånn litt hore-fantasi...og kuk synes jeg jo er spennende...så hvorfor ikke runke den litt. Det er jo kanskje det mest ufarlige man kan gjøre.

Men som sagt var det avgjørende at han ikke var en gærning.

Så vi hadde et sånt opplegg om at jeg møtte han for en kaffe først..og så kunne vi evnt gå et usjenert sted etterpå. og vi kunne trekke oss når som helst.

Uansett virket han ok, mer nervøs enn meg. Så gikk vi et usjenert sted, og han åpnet buksene(på forhånd avtalt opplegg..hehe).

Og det var faktisk et skikkelig kick..å stå der med en (nesten) helt fremmed manns svære ståkuk i hånda. Følte meg litt som en hore som tilfredstilte kunden - han var helt i min hånd. Bokstavelig talt;-)

Han forholdt seg helt passiv, og det var en viktig greie for meg. Vi hadde snakket om det før, og mas om "mer" hadde ødelagt hele opplegget for meg.

Det ble nesten litt sånn powertrip - og han var mest flau etterpå.

Sånn i ettertid er det en megafantasi for meg å tenke tilbake på. ansiktsuttrykket og lydene når det går for han mens jeg runker spruten hans utover buskene og på bakken:-)

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg tror det ligger noe her.

Jeg har gjort noe i retningen av det ts skriver om, og jeg er jente.

Spennende dette. Er dette noe du har gjort igjen eller var det bare en engangsgreie?

Gjest cybergirl
Skrevet

Jeg lurer litt på en ting her... er det utroskap å bare runke en fremmed mann?

Skrevet
Jeg lurer litt på en ting her... er det utroskap å bare runke en fremmed mann?

Så klart.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...