Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 4. april 2009 #1 Skrevet 4. april 2009 Det er mulig denne skulle vært plassert på Sex og Samlivs-forumet, men det er vel mer et kroppsspørmål.. Kan klitoris herdes? Jeg kommer nemlig ikke så fort som jeg gjorde før, verken ved oralsex eller ved bruk av leketøy, og jeg mistenker at det har noe med massasjeapparatet mitt å gjøre.. Altså, dere vet sånne store, beregnet-på-hele-kroppen-massasje-apparater? Jeg har nemlig funnet en del glede i et slikt, men nå har jeg sett meg nødt til å slutte, da jeg er redd jeg blir herdet av de sterke vibrasjonene... For det kan være det, ikke sant? Fins det noen måter en kan "gjøre om" dette, slik at jeg blir mer følsom igjen...? Kjenner dette var i flaueste laget å legge ut på nett, men det får gå, jeg ønsker svar så fort som mulig
Aftensol Skrevet 5. april 2009 #3 Skrevet 5. april 2009 Tror det går an å bli herdet ja.. At man må ha mye mer stimulans enn tidligere... Den eneste måten jeg har hørt om som gjør at man får tilbake samme følelsen som man hadde før er å slutte med det som gjorde den slik... Altså, ikke bruk masasjeaparatet eller vibrator på klitoris en stund og se om det hjelper... Aner ikke hvor lenge du må vente, men det er i hvertfall det jeg har lest tidligere
Frustrert Skrevet 5. april 2009 #4 Skrevet 5. april 2009 Aner ikke. Vil jo tippe at dersom du gjør dette ofte, vil du bli litt mindre følsom. Men om dette er noe som er permanent, vet jeg ikke. Jeg merker at jeg blir mindre følsom rett etter sex, men det går som regel over i løpet av noen timer (maks en dag). (Ikke flaut når du er anonym da )
Gjest TS Skrevet 5. april 2009 #5 Skrevet 5. april 2009 Takk for svar! Ja, jeg får gjøre det da, regnet nesten med det var svaret, håper bare det "går litt over".. Men blir vel på samme måten som gutter sier de kommer fortere når de ikke ahr hatt sex på lenge? At når stimulansen er "savnet" kommer en fortere av bare litt? Nei, jeg vet ikke jeg, men jeg får prøve Og nei, er vel igrunn ikke fullt så flaut som anonym nei, men det å skrive slikt ned er likevel litt.... rart
Gjest Fluksi Skrevet 5. april 2009 #6 Skrevet 5. april 2009 Min erfaring er at jo oftere jeg bruker vibrator på klitt jo lenger tid tar det før jeg kommer. Har det derimot gått lang tid uten at jeg har brukt vibrator så kommer jeg nesten med en gang. Tror det "retter seg opp" hvis du tar en pause fra massasjeapparatet ditt
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå