Gå til innhold

Lik vit kvinne med liten tid, tips?

Fremhevede innlegg

Skrevet

yepp... eier så å si ikke piggmenter og om de er der så sover de :hoho: !!! *ler*

hører mangen snakker om selvbrunings kremmer.. men er det ikke slik at man må smøre seg 50000 ganger i uken...? bare for å holde det ved like.. har ikke så mye tid til selv pleie med to barn rundt meg hele tiden.....

noe tipps til et kritt vit lik?? :roll:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

5000?

Nei, det går fort og greit det.

Jeg pleier å bruke selvbruner 2-3 dager/kvelder i uken om vinteren. Når man får litt "trening", så går det fort og greit å smøre det på også.

Men husk å ta peeling før du setter i gang. Smør deg gjerne med en vanlig bodylotion først også.

Skrevet

*¤*¤¤*¤¤*¤¤ Noen flere tips?? noen selv brunings krem som dere vil annbefalle til en som har problemer med å bli brun naturlig..?

osv....?? erfaringer???...*¤*¤*¤*¤*¤*¤¤¤

Gjest Anonymous
Skrevet

Har akkurat kjøpt et lager med coppertone selvbruner-den er såååå bra!! :) Har prøvd rundt 30 selvbrunere, denne er den klart beste hittill.

Etter to applikasjoner er du kjempemørk! Har fått masse skryt av at jeg har blitt råbrun! *gliser*

Den har en farge som utvikler seg utenpå selvbruneren har jeg lagt merke til. Denne vil forsvinne i dusjen. Men det som sitter igjen, det sitter der altså! Jeg har badet, dykket osv, og den holdt likevel! Såklart blir selvbrunere svakere når du eksponerer de lenge for vann, men jeg hadde fremdeles brunfarge. De fleste ville nok falt av.

Dessuten så er den svært fuktgivende, enkel å smøre ut osv. Mao, den anbefales! Koster 170 kr i Norge.

For best mulig resultat, peel dagen/kvelden før. Så tar jeg på selvbruneren dagen etter, 2 lag samme dag. Vent ca 3 timer mellom applikasjon av de ulike lagene. Forbered deg på å bli sydenbrun så det holder :)

-TH

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...