Avalon Skrevet 3. april 2009 #1 Skrevet 3. april 2009 Lenge, lenge har jeg vært plaget av svimmelhet. Spesiellt når jeg reiser meg eller har gått et par skritt, men den siste tiden har det også svartnet for meg. Synet forsvinner fullstendig. Prøvde å ta jerntabletter i to uker, men merket ingen forskjell. Burde jeg ta jern over lenger tid enn det? Er det noe jeg burde tatt opp med lege?
Pjukset Skrevet 3. april 2009 #2 Skrevet 3. april 2009 Lenge, lenge har jeg vært plaget av svimmelhet. Spesiellt når jeg reiser meg eller har gått et par skritt, men den siste tiden har det også svartnet for meg. Synet forsvinner fullstendig. Prøvde å ta jerntabletter i to uker, men merket ingen forskjell. Burde jeg ta jern over lenger tid enn det? Er det noe jeg burde tatt opp med lege? Ja dette bør du absolutt ta opp med lege. Jerntabletter skal man ikke ta med mindre man har påvist jernmangel. Det kan godt tenkes du bør komme deg til en øyelege også, hvis du har problemer med synet/øynene så kan dette føre til kraftig svimmelhet.
Gjest Mea Culpa Skrevet 3. april 2009 #3 Skrevet 3. april 2009 Ta deg en tur til legen du. Det er helt sikkert ikke noe farlig. Har det saann selv. Jeg antar det skyldes at jeg har litt lavt blodtrykk. Det skjer ofte naar det er lenge siden jeg har spist eller jeg har spist lite saa det har muligens noe med lavt blodsukker aa gjoere ogsaa.
Avalon Skrevet 3. april 2009 Forfatter #4 Skrevet 3. april 2009 Ok, takker for svar. Jeg har ikke problemer med synet, har perfekt syn. Men da får jeg ta en tur til legen når han har en ledig time
Møffi Skrevet 4. april 2009 #5 Skrevet 4. april 2009 Jeg har lavt blodtrykk og blir som regel svimmel når jeg reiser meg, du kan prøve å drikke mer... For du er ikke gravid?
Avalon Skrevet 4. april 2009 Forfatter #6 Skrevet 4. april 2009 Jeg har lavt blodtrykk og blir som regel svimmel når jeg reiser meg, du kan prøve å drikke mer... For du er ikke gravid? Om jeg hadde vært gravid ville det ha vært verdens lengste svangerskap. Jeg har vært svimmel sånn som dette i over 1år.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå