Tårepil Skrevet 3. april 2009 #1 Del Skrevet 3. april 2009 Litt rart spørsmål kanskje, jeg bare lurer på en ting: Hva betyr det for deg hvis noen sier at de er begeistret for deg? Er det bedre enn å være glad i? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Naria Skrevet 3. april 2009 #2 Del Skrevet 3. april 2009 Jeg tenker at det betyr at de liker meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. april 2009 #3 Del Skrevet 3. april 2009 Ikke bedre enn å være glad i. Hvis du kom brasende inn i livet mitt med en sprudlende personlighet som alltid fant på noe gøy kan jeg si at jeg er begeistret for at du finnes i gjengen vår. Samtidig trenger jeg ikke å være glad i deg, da du kanskje ikke har noe annet å by på for min del (noe som ikke nødvendigvis er negativt, jeg bare kjenner deg ikke på et dypere personlig plan). Eventuelt vil jeg bli bedre kjent med deg, men foreløpig er jeg bare begeistret, kanskje jeg blir glad i deg senere. Det er i hvert fall en god start. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. april 2009 #4 Del Skrevet 7. april 2009 Begeistret betyr entusiastisk, oppglødd eller veldig opptatt av (deg). Ordet har forresten en litt artig etymologi; "Geist" er det tyske ordet for ånd, og be- erstatter en preposisjon, så det betyr rett og slett at man "får en ånd over seg". Vennlig hilsen, Gjest Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. april 2009 #5 Del Skrevet 8. april 2009 Begeistrert er definitvt ikke "bedre" enn å være glad i. Jeg ville sagt at det betyr noe sånt som å være fascinert av noen, å like noen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå