Gjest Koukla Skrevet 3. april 2009 #1 Skrevet 3. april 2009 (endret) Skal altså lage sånne bordkort: Utfordringen er at metall...-tråden? må være myk nok til å kunne bøye slik jeg ønsker, men stiv nok til å holde på formen når man putter i kortet. Noen som har sett noe sånt før, og/eller vet hvor jeg kan få tak? Vedlegg fjernet. Reglene. Arwen (mod) Endret 4. april 2009 av Arwen
Cæmis Skrevet 3. april 2009 #2 Skrevet 3. april 2009 Panduro! De selger masse sånne mini ståltråder! Hvis de ikke har der så prøv på jernia eller bohos eller slike forretninger som selger verktøy og annet stæsh! Kanskje faktisk billigere der enn på panduro? veldig morsom idé må jeg si! Veldig stilig!
Gjest Gjest Skrevet 4. april 2009 #3 Skrevet 4. april 2009 jeg har laget akkurat sånne der (i en annen anledning) Jeg kjøpte faktisk på en blomsterbutikk! Det er veldig likt så kalte blomster pinner/streng tråd.. ja vet ikke hva jeg skal kalle det, men spør der. De er mjuke litt tykke, og ikke minst, billige!
Neytiri Skrevet 4. april 2009 #4 Skrevet 4. april 2009 eg har kjøpt på panduro og blomsterbutikk for en annen anledning.....syns begge funket veldig bra....men mye billigere på blomsterbutikken!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå