Gå til innhold

Supergode cookies? Oppskrift ønskes!


Kvist

Anbefalte innlegg

Noen som har en supergod cookiesoppskrift? Tenker på den typen som er litt seige inni og stappfulle av sjokoladebiter og nøtter... :wow:

Har prøvd noen, men syns de enten bare blir harde, eller så blir de så sprø at de minner om pikekyss med sjokobiter. Og ja, jeg har prøvd å dempe temperatur og kortere steketid, da fikk jeg harde kjeks som var halvstekt... Ikke det at det har blitt rester av noen av de mislykkede variantene :ler: men det hadde jo vært stas å servere påskebesøket skikkelig cookies.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for link, men er ikke det der brownies? :klø:

Var mer noe sånt jeg hadde tenkt meg. Men gjerne i sjokoladevariant asså...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mmmm... sånne oppskrifter var jeg ute etter ja. Ser begge to har med brunt sukker. Er det av den mørke, klebrige typen? Eller av den lysebrune løse typen de har på kaffesjapper?

Det at det står packed brown sugar får meg til å tro at det er den klebrige varianten i hvertfall...

Må en tur til på butikken trur jeg :) Har jo ingen av typene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

NAM!

Prøvde oppskriften i første link, det ble 38 stk Big, Fat, Chewy Chocolate Chip Cookies. Kjempegode! Jeg tilsatte 200g grovhakket 70% sjokolade og en neve hakkede valnøtter. Ellers ble oppskriften fulgt til punkt og prikke. Veldig enkelt å røre alt sammen, og en smidig og ikke klissete deig som jeg satte med to spiseskjeer på plate.

Denne oppskriften skal lagres!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...