Gjest fump Skrevet 3. april 2009 #1 Skrevet 3. april 2009 jeg ringte en helsestasjon jeg har gått til den siste tiden da jeg har vært plaget med kronist UVI, men siden jeg har flytta til andre siden av byen så blir det vasneklig å komme meg dit, så jeg spurte hva jeg skulle gjøre for jeg hadde mistanke om at det har blitt verre og at jeg har fått nyrebekkenbetennelse. de sa da at jeg kunne ringe fastlegen min og få hastetime på dagen for å levere urinprøve og få den sendt til dyrkning og få noe medisin i mellomtiden - samtidig få sykemelding, men da jeg ringte nå så fikk jeg bare til svar at fastlegen min var på ferie og at jeg måtte komme innom på mandag. syns dette var veldig rart??
Gjest Gjest Skrevet 3. april 2009 #2 Skrevet 3. april 2009 jeg ringte en helsestasjon jeg har gått til den siste tiden da jeg har vært plaget med kronist UVI, men siden jeg har flytta til andre siden av byen så blir det vasneklig å komme meg dit, så jeg spurte hva jeg skulle gjøre for jeg hadde mistanke om at det har blitt verre og at jeg har fått nyrebekkenbetennelse. de sa da at jeg kunne ringe fastlegen min og få hastetime på dagen for å levere urinprøve og få den sendt til dyrkning og få noe medisin i mellomtiden - samtidig få sykemelding, men da jeg ringte nå så fikk jeg bare til svar at fastlegen min var på ferie og at jeg måtte komme innom på mandag. syns dette var veldig rart?? Dra på legevakta heller. Nyrebekkenbetennelse skal man ikke spøke med.
Gjest Gjest Skrevet 3. april 2009 #3 Skrevet 3. april 2009 Fastlegen skal ha en vikar når h*n har ferie, det burde du fått opplyst synes jeg. Men ring legevakten, de tar deg imot der.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå