Gjest HB Skrevet 3. april 2009 #1 Skrevet 3. april 2009 Kan noen komme med tips til lunsjmat til dugnadsgjeng som skal hjelpe til på hytta vår i påsken? Det er ikke så mange (maks 5 stk.). Det kan gjerne være enkelt å spise (for da kan maten inntas på hytta som ser ut som en byggeplass). Og det kan gjerne være enkelt å lage, for jeg må lage det på svigermors kjøkken hvor jeg ikke er helt hjemmevant. Dessverre er noen av arbeiderne imot kylling... Takknemlig for forslag! Hilsen Lille meg
Møffi Skrevet 3. april 2009 #2 Skrevet 3. april 2009 Pølser, enten wiener eller grill enkel og grei mat, er standard på de dugnadene jeg har vært på...
Suzy Skrevet 3. april 2009 #3 Skrevet 3. april 2009 Gryte er også en sikker vinner - lag gjerne istand noen rundstykker vedsiden av
Gjest HB Skrevet 3. april 2009 #4 Skrevet 3. april 2009 Takk for tips! Men jeg tar gjerne imot flere tips også! Hilsen Lille meg
Ida* Skrevet 3. april 2009 #5 Skrevet 3. april 2009 Lapskaus eller kjøttsuppe med saltkjøtt er jo veldig godt Det kan også lages på forhånd
Jade Skrevet 3. april 2009 #6 Skrevet 3. april 2009 Pytt-i-panne er godt Hiv gjerne oppi litt pølse og grønnsaker. Husk ketchup og pappskåler (da triller ikke maten så lett av, hvis man f.eks. ikke har bord til alle)
Gjest Gjest Skrevet 3. april 2009 #7 Skrevet 3. april 2009 pizzasnurrer/boller. Veldig godt med taco/fajitas-kryddret kjøttdeig og stekte grønnsaker og toppes med ost-
Gjest Gjest Skrevet 16. april 2009 #8 Skrevet 16. april 2009 Hamburgere med tilbehør. Enkelt og greit. Ha f.eks. salat, rå løk, ketchup, sennep, ananasringer, ost og grillkrydder ved siden av. Metter godt og smaker mye bedre enn pølser.
Gjest Gjest Skrevet 16. april 2009 #9 Skrevet 16. april 2009 Hamburgere med tilbehør. Enkelt og greit. Ha f.eks. salat, rå løk, ketchup, sennep, ananasringer, ost og grillkrydder ved siden av. Metter godt og smaker mye bedre enn pølser. ...og agurk, tomat og suragurk. Glemte det.
Jade Skrevet 16. april 2009 #10 Skrevet 16. april 2009 Og bruk store hamburgerbrød. Ellers detter alt digget ut. Nam!! Synes det er godt med tacosaus på også!! F.eks. Casa Fiesta, som er min favoritt!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå