Gå til innhold

Hun kom etter 3 minutter


DHS

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg fingret en dame til orgasme i går og hun kom etter ca 3 minutter (klitorisstimulering).

Hvor lang tid trenger du for å komme når en mann fingrer deg?

Hilsen meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest

For min del aldri...

(mest pga han blir så kåt selv at han stresser og er for hardhendt..ikke godt i det hele tatt. Forklare hva jeg liker og ikke liker, men han glemmer det med en gang.. :kjefte: )

Endret av Helen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Hei,

Jeg fingret en dame til orgasme i går og hun kom etter ca 3 minutter (klitorisstimulering).

Hvor lang tid trenger du for å komme når en mann fingrer deg?

Hilsen meg

Det er 1 av 2 årsaker til det!

1 - hun var kåt og du gjordet det riktige!

1 - hun faket da hun syns det du gjordet var grusomt vond og lot som hun kom sånn at du skulle slutte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Purple Haze

Ellers regner jeg med at tråden er startet for å få skryt og klapp på skulderen for å være fingernem ;)

Jeg tar aldri tiden, så jeg vet ikke hvor lang tid jeg bruker...

Endret av Helen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Jeg fingret en dame til orgasme i går og hun kom etter ca 3 minutter (klitorisstimulering).

Hvor lang tid trenger du for å komme når en mann fingrer deg?

Hilsen meg

Så flott for henne da og muligens for deg ogs ;)

Det kommer helt ann på veldig mye det DHS, hvor fort et menneske får orgasme - det varierer veldig!

:)

Ha en fin dag uansett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Papirkurven

Jeg tenkte :danse: for dere med en gang!

Og skjønner ikke hvorfor folk med en gang skal anta at hun faket. Jeg hadde aldri klart å fake når jeg ble fingra. Kjæresten min er kjempegod på dette og er flink til å ta imot veiledning. Allikevel tar det litt tid for meg, for jeg er ikke vant til å komme.

Så jeg synes

1) Du er kjempeflott kjæreste som gjør dette for dama di

2) du er tydeligvis flink du også, som fikk henne til å komme

3) tida har ikke så mye å si, men ++ likevel :)

og til dere som lurer, jeg har f.eks digital klokke på nattbordet, så jeg kan uten problemer gløtte bort "før og etter" og se hvor lang tid ting tar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Og hva om det tar tid????

Jeg var sammen med en mann, som ga meg den mest fantastiske nytelsen når han fingret meg. Det kunne var lenge, jeg fikk laaaange orgasmer, og jeg nøt HELE tiden.

Av og til er det deilig med en kjapp orgasme, men det beste er jo hvis du er på høyden over lang, lang tid.....???? ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet iht. Kvinneguidens regler.

Spørsmål ang. modereringen kan tas på Ris & Ros.

Helen - mod.

Endret av Helen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

det tar ikke mange minuttene for meg, nei :) det er den kjappeste måten for meg å komme på med samboeren min. og den kjedeligste :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest KateW

Huh... Trenger ikke tre minutter hvis mannen er god nok. Han trenger ikke røre meg nedentil en gang. Men vi er forskjellige. Du er sikkert kjempeflink.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva ver det du spurte meg om da Suzy?

Til oppplysning kan det nevnes at dette var absolutt første gangen jeg tok en dame på musa. Du kan tro jeg var stolt da jeg gikk derfra etterpå. Jeg kunne nesten ikke tro at jeg hadde gitt henne orgasme på så kort tid.

Hun faket ikke, det er jeg temmelig sikker på. Rykningene var såpass intense at jeg ville blitt utrolig imponert over skuespilleregenskapene hennes dersom det var fake..

Hilsen TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sånn det skal være :mrgreen:

Jeg kan bruke alt fra 1-30 minutter på å komme. Det er veldig avhengig av hvor kåt jeg er, dagsformen generelt, om jeg har hatt flere orgasmer først.

Generelt er det lettest for meg å komme hvis jeg stimulerer meg selv. Det er ikke alltid mannen treffer de riktige punktene hos meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest milkyway

Jeg og.. jeg er en glad eier av et overfølsomt g-punkt, så her kan det avoogtil bare ta 2-3 "kom her" bevegelser!

Tjohei, det er fett å være meg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Ja jeg ler ikke av deg Trådstarter,men du skjønner,jeg misforsto overskrifta(leste jo bare " HUN KOM ETTER 3 MINUTTER)..Jeg hadde nemlig akkurat lest om fødsler og trodde altså det var en baby-jente som kom/ble født etter 3 min.

Snakk om misforståelse :skratte:

Ellers ser jeg ikke på klokka under en "hyrdestund" ;)

Endret av alicia2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde K S
:ler: Ja jeg ler ikke av deg Trådstarter,men du skjønner,jeg misforsto overskrifta(leste jo bare " HUN KOM ETTER 3 MINUTTER)..Jeg hadde nemlig akkurat lest om fødsler og trodde altså det var en baby-jente som kom/ble født etter 3 min.

Snakk om misforståelse :skratte:

Ellers ser jeg ikke på klokka under en "hyrdestund" ;)

Hehe. Jeg tenkte han hadde ringt en dame som kom spurtende. :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...