Gjest Gjest_hjørdis_* Skrevet 2. april 2009 #1 Skrevet 2. april 2009 2 ganger har jeg fått påvist urinveisinfeksjon hos legen.Begge ved tilfeldigheter.Jeg har da ikke hatt noen symptomer,men skal legges til at jeg har ganske høy smerteterskel.I ca en måned har jeg hatt litt svie når jeg tisser.Jeg har mistenkt at det er pga p-ringen som presser på urinrøret.Trodde jeg hadde fått sterkere og mer alvorlige symptomer(ex blod i urin og nyrebekken betennelse) hvis jeg hadde gått med en UVI.Eller kan dette være UVI likevel?
Kylling Skrevet 2. april 2009 #2 Skrevet 2. april 2009 Den ganga jeg hadde kraftigst UVI gikk jeg nesten uten symptomer.. Så jeg tror absolutt at du kan ha en UVI. Ta med deg en urinprøve til legekontoret, det er jo gjort på et par minutter.
Miel Skrevet 3. april 2009 #3 Skrevet 3. april 2009 Gå til legen, og be gjerne om å få tatt prøver med tanke på kjønnssykdommer i samme slengen hvis det er noen som helst mulighet for at du kan ha pådratt deg noe slikt. Klamydia kan oppleves omtrent som UVI.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå