Gå til innhold

Dessert etter koldtbord?


Curry

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

tror kaker holder i lange baner :)

Føler det jeg også skjønner du, jeg er ikke noe dessertmenneske så jeg tenkte å la det være. Vi skal ha både Firkløverkake, Verdens beste, Marsipankake, Ostekake og Kransekake så vi får jo i oss litt søtt og godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stoooort kakebord etter koldtbordet holder i lange baner. Gjerne et kakebord som står ute resten av kvelden. *slikkmunn*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt enig i at det ikke behøves noen dessert når man likevel skal ha kaker rett etterpå, men det kunne kanskje være en idé med en fruktsalat eller liknende ved siden av kakene? Det er jo ikke alle som er så veldig glade i kaker, men som likevel kan like litt søtt etter maten. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg hadde blitt skuffet om det ikke var dessert i tillegg. Jeg tror ikke jeg har opplevd å ikke få dessert når det er koldtbord. Det trenger ikke være en stor dessert, men litt sjokoladepudding og karamellpudding hører da med.

I slike anledninger er det i min slekt vanlig med koldtbord (med dessert), og så vente en time eller to og så hive seg over kakebordet.

Men så er vi jo også beryktet for vår evne til å trøkke innpå enorme mengder, da ;) En inngiftet tante var visstnok helt sjokkert etter sitt første møte med slekta. Men på en positiv måte: endelig kunne hun spise så mye uten å være flau, for selv om hun spiste til det tøt ut av ørene klarte hun aldri å komme i nærheten av farmor sitt inntak :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

vi hadde koldtbord i bryllupet og da hadde vi en liten dessert etterpå ala sjokoladepudding..også kakebord etter noen timer...

men i konfirmasjon tror jeg det holder med kakebord... ikke fordi det er mindre stas, men fordi det er kanskje litt færre timer å fordele maten på ?

Kan jo bli fryktelig mye mat..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KateW

Jeg ville i tillegg hatt gele og fruktsalat på kakebordet. Det pleier å være populært, overraskende mange voksne digger gele, og da får man litt dessert også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi hadde koldtbord i bryllupet og da hadde vi en liten dessert etterpå ala sjokoladepudding..også kakebord etter noen timer...

men i konfirmasjon tror jeg det holder med kakebord... ikke fordi det er mindre stas, men fordi det er kanskje litt færre timer å fordele maten på ?

Kan jo bli fryktelig mye mat..

Sånn tenker jeg også. Dette her skjer jo ganske tidlig på dagen og avsluttes før sene kvelden. Men, jeg er enig at frukt i en eller annen variant gjør seg på kakebordet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...