Gjest dum gammel dame Skrevet 3. april 2009 #21 Skrevet 3. april 2009 http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_emoticons Ta en titt på den oversikten... Hvordan i huleste har 38* blitt til ei ku??? *føler meg urgammel og kjempedum*
Gjest Undre Skrevet 3. april 2009 #22 Skrevet 3. april 2009 Hvordan i huleste har 38* blitt til ei ku??? *føler meg urgammel og kjempedum* jeg lurte akkurat på det samme som deg, men prøv å legg hodet på skakke til venstre d må være det som er meningen tror jeg! :gjeiper:
Gjest dum gammel dame Skrevet 3. april 2009 #23 Skrevet 3. april 2009 jeg lurte akkurat på det samme som deg, men prøv å legg hodet på skakke til venstre d må være det som er meningen tror jeg! :gjeiper: Aha! Da ser jeg horna og "nesenborene". Men stjerna, hva er den? Sikkel? Tunga? :klø: Takk for hjelpa!
Gjest Undre Skrevet 3. april 2009 #24 Skrevet 3. april 2009 Aha! Da ser jeg horna og "nesenborene". Men stjerna, hva er den? Sikkel? Tunga? :klø: Takk for hjelpa! Jeg så for meg at stjerna liksom var en gress-tusst som kua stod å tyggde på jeg
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 3. april 2009 #25 Skrevet 3. april 2009 Jeg trodde det var små djevel-horn, sånn "lur" lissom;)^^ eller ertende! eller horn-y! Godt å vite hva de fleste tenker på det som:) ellers kunne det jo fort blidd misforståelser.
Gjest Gjest Skrevet 3. april 2009 #26 Skrevet 3. april 2009 For meg og blant mine venner betyr ^^ et søtt smil:) Som du ville vist dersom du så en kjempesøt kattunge eller lignende. Kan f.eks brukes i sammenhengen "Så snilt gjort av deg ^^"
Gjest Grafica Skrevet 4. april 2009 #27 Skrevet 4. april 2009 Kg har jo faktisk en smiley med dette tegnet, nemlig :happy: Den illustrerer ^^ ganske godt synes jeg
Gjest virvelvind Skrevet 4. april 2009 #28 Skrevet 4. april 2009 Jeg bruker ^^ veldig mye på msn igrunn. Men ikke bare som et glad-smil, av og til er det heving av øyenbryn, noen ganger på sarkasme, eller flørting, erting osv. Det varierer helt på setningen de blir brukt i hva de betyr. Men jeg tror kanskje det bare er meg
Gjest Gjest Skrevet 8. mai 2009 #30 Skrevet 8. mai 2009 Hva betyr :L? http://www.urbandictionary.com/define.php?term=%3AL Urban Dictionary har svar på det meste!
Baillie Skrevet 8. mai 2009 #31 Skrevet 8. mai 2009 Jeg så for meg at stjerna liksom var en gress-tusst som kua stod å tyggde på jeg Jeg så for meg at det var jur,jeg
Gjest Gjest Skrevet 8. mai 2009 #32 Skrevet 8. mai 2009 Jeg så for meg at det var jur,jeg Makes two :gjeiper:
Hinata Skrevet 9. mai 2009 #34 Skrevet 9. mai 2009 Hva betyr (A) da??? Engel, jeg bruker det også dersom jeg "liksom" er uskyldig Er den koden det er på msn
Gjest Miley Skrevet 9. mai 2009 #35 Skrevet 9. mai 2009 Det festlige er jo at de fleste tolker de smilene så forskjellig. Så i den ene enden sitter en og er overrasket, mens kompisen tror han er glad
Asiya Skrevet 9. mai 2009 #37 Skrevet 9. mai 2009 ^^ jeg var helt sikker på at dette ble skrevet der man ville hevet øynebrynene irl...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå