Gå til innhold

Hva betyr tegnet ^^ ?

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Undre
Skrevet
Hvordan i huleste har 38* blitt til ei ku???

*føler meg urgammel og kjempedum*

:fnise: jeg lurte akkurat på det samme som deg, men prøv å legg hodet på skakke til venstre ;) d må være det som er meningen tror jeg! :gjeiper:

Gjest dum gammel dame
Skrevet
:fnise: jeg lurte akkurat på det samme som deg, men prøv å legg hodet på skakke til venstre ;) d må være det som er meningen tror jeg! :gjeiper:

Aha! Da ser jeg horna og "nesenborene". Men stjerna, hva er den? Sikkel? Tunga? :klø:

Takk for hjelpa! :)

Gjest Undre
Skrevet
Aha! Da ser jeg horna og "nesenborene". Men stjerna, hva er den? Sikkel? Tunga? :klø:

Takk for hjelpa! :)

Jeg så for meg at stjerna liksom var en gress-tusst som kua stod å tyggde på jeg :ler:

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Jeg trodde det var små djevel-horn, sånn "lur" lissom;)^^ eller ertende! eller horn-y!:)

Godt å vite hva de fleste tenker på det som:) ellers kunne det jo fort blidd misforståelser.

Gjest Gjest
Skrevet

For meg og blant mine venner betyr ^^ et søtt smil:) Som du ville vist dersom du så en kjempesøt kattunge eller lignende. Kan f.eks brukes i sammenhengen "Så snilt gjort av deg ^^"

Gjest Grafica
Skrevet

Kg har jo faktisk en smiley med dette tegnet, nemlig :happy: Den illustrerer ^^ ganske godt synes jeg :)

Gjest virvelvind
Skrevet

Jeg bruker ^^ veldig mye på msn igrunn. Men ikke bare som et glad-smil, av og til er det heving av øyenbryn, noen ganger på sarkasme, eller flørting, erting osv. Det varierer helt på setningen de blir brukt i hva de betyr. Men jeg tror kanskje det bare er meg :sjenert:

• 1 måned senere...
Skrevet
Jeg så for meg at stjerna liksom var en gress-tusst som kua stod å tyggde på jeg :ler:

Jeg så for meg at det var jur,jeg :skratte:

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg så for meg at det var jur,jeg :skratte:

Makes two :gjeiper:

Skrevet
Hva betyr (A) da???

Engel, jeg bruker det også dersom jeg "liksom" er uskyldig

Er den koden det er på msn ;)

Gjest Miley
Skrevet

Det festlige er jo at de fleste tolker de smilene så forskjellig. Så i den ene enden sitter en og er overrasket, mens kompisen tror han er glad :fnise:

Skrevet

^^ jeg var helt sikker på at dette ble skrevet der man ville hevet øynebrynene irl...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...