Gjest Gjest_Kaktus_* Skrevet 2. april 2009 #1 Skrevet 2. april 2009 Synes dette er litt flaut... Men hvor ofte er det normalt å gå på do å bæsje? Samboeren min gjør det hver dag, men jeg går bare noen ganger i uka og han mener det er farligt. Er det det???
Marikke Skrevet 2. april 2009 #2 Skrevet 2. april 2009 Jeg går som regel hver dag, men noen ganger kan det gå to eller flere dager imellom, særlig hvis jeg er ute og reiser eller er stresset. Jeg kan ikke skjønne at det skal være farlig å ikke gå hver dag hvis du ellers er frisk og rask.
Gjest Gjest Skrevet 2. april 2009 #3 Skrevet 2. april 2009 Alt fra så ofte som 1-4 ganger om dagen, og til så sjelden som 2 ganger i uken er regnet som vanlig... Det er ikke farlig å ha sjelden avføring, så lenge du ikke er forstoppet...
Gjest Gjest Skrevet 2. april 2009 #4 Skrevet 2. april 2009 Noen ganger flere ganger om dagen (tror det kan ha sammenheng med pms, og selvsagt litt kosthold, kaffe, fysisk aktivitet o.l), men vanligvis en gang om dagen/annenhver dag. Spiser ganske "rutinemessig".
Hinata Skrevet 2. april 2009 #5 Skrevet 2. april 2009 Som regel en gang om dagen, men kan være sjeldnere dersom jeg er stressa eller føler at jeg ikke kan gå på do.. Så lenge du ikke er forstoppet eller har andre plager knyttet til det, så vil jeg tro at det ikke er noe å bekymre seg for...
Gjest Gjest Skrevet 2. april 2009 #6 Skrevet 2. april 2009 Mange mener at man må ha avføring hver dag. Det har jeg ikke hatt i hele mitt liv (sikkert da jeg var baby, hehe). Mens mange andre har en rutine på når de går på do tror jeg at jeg går ca. annenhver dag. Det som kommer ut pleier å være helt fin i farge og form (jeg har sett på "Du blir hva du spiser" og lært om "the perfect poo"). ;-)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå