Gå til innhold

Ta med brudebuketten på bryllupsreise???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Litt teit spørsmål kanskje, men etter å ha lest debatten lenger ned ang. hva man gjør med brudebuketten, fikk jeg lite lyst til å la den stå og visne... Tenk å komme hjem fra bryllupsreisen, og så er den død icon_frown.gif (Vi drar på bryllupsreise rett etter bryllupet)

Går det an å ta den med seg? Ha den stående på rommet? Eller er det helt teit, bak mål, dumt, og helt latterlig?????

Kanskje jeg skulle valgt brudebukett med silkeblomster. Ha ha ha

icon_wink.gifAtilla

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg er faktisk ikke sikker på om dette er lov en gang jeg. Jeg vet at om du reiser inn til Norge har du f.eks ikke lov til å ha med deg mer enn 20 løse blomster, og slike regler kan jo andre land også ha. Men du kan jo først undersøke om det er lovlig der dere skal på bryllupsreise.

Ellers ville jeg nok gitt buketten min til forloveren eller noen andre du vil vise at du setter pris på jeg.

Skrevet

Mamma tok min bukett - men ideén din var god. Hadde jeg tenkt på det haddejeg tatt den med. den var jo så vakker... godt at jeg har flotte bilder av den. Vi var borte i en uke - hadde vært herlig å ha den med.12

Skrevet

Heisann!

Et vennepar av meg tok med seg buketten på bryllupsreisen, det var ikke noe problem.

De hadde den stående i en fin vase på rommet, og syntes det var en romantisk påminnelse om dagen på deres reise. icon_smile.gif

Et pluss ved dette var at de fikk ekstra forpleining og ble oppgradert alle steder!!

Bland annet: Bedre seter på flyet (flyttet opp en klasse), større og finere rom enn bestillt samt første middag spandert av hotellet.

icon_wink.gifJuli-nuffe

Skrevet

Julinuffe! Bar hun med seg buketten da? For hvordan kunne de ellers se at de var nygifte??

Ser for meg meg, med tax free poser og alt dall som jeg drasser med meg på reise + brudebukett!! Mens jeg prøver å være max frue!! Et NYDELIG syn!! icon_wink.gif

Gjest Anonymous
Skrevet

Synes jeg ser det for meg Atilla!

gif_02_10.gif

Skrevet

Hei igjen!

Ja hun bar med seg buketten.

Menhun tok den ikke med seg tilbake fra reisen, så TaxFree poser og slikt ble ikke noe problem.

Regner med at den eneste måten å få med seg buketten hel på er å bære den!

icon_wink.gif Nuffe

Gjest Anonymous
Skrevet

Hvorfor ikke få noen til å levere den inn i en blomsterforretning el.l og tørke den for deg (om det er blomster det er mulig med da selvfølgelig).

Ett vennepar av oss fikk en til å male brudebuketten for de så den har de på veggen til evig og alltid selv som buketten er visnet bort for lenge siden.

Jeg for min del har tenkt på den å tørke den, men vi får se hva jeg kommer på etter hvert, et eller annet blir det ihvertfall!

Ønsker deg lykke til!

Skrevet

Hm, synes det er sprøere å male buketten og ha maleriet på veggen enn å ta med seg buketten på reise... Ikke helt vår stil, men hvem vet, kanskje vi liker det om 50 år? Uansett -den vil jo være med på bilder så jeg glemmer den nok ikke så lett.

Dersom jeg gir den til mamma vil hun vel gjøre alt for å bevare den, hun elsker jo blomster, både døde og levende icon_smile.gif

Vi får se, jeg fikser det nok!

Gjest Anonymous
Skrevet

Tar man bilder er jo dette flottere å ta vare på enn et maleri eller en tørket bukett også da!

Skrevet

Hehe ser det for meg. Masse kofferter, handbagasje og brudebuketten. Tror igrunnen ikke den ville overlevd flyturen. Som regel er det jo ikke så god plass på flyene. Så jeg er redd buketten ville blitt ødelagt..12

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...