Gå til innhold

Lier sinnsykehus


Gjest Stjernedryss

Anbefalte innlegg

Sikkert bare noen rare bilder folk fikk av hva slags terapi som foregikk på et sykehus med sånt utstyr.

Nemlig. Et badekar med en masse elektroniske måleinstrumenter liksom. *grøss*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest VinglePetter
For en utrolig fjern kommentar. Som at alle vi som ser paranormale ting er enten rusa eller syke?

Du er utrolig sneversynt. Men du har vel aldri opplevd noe annet som stakk lenger enn din nesetipp....

Om dere ikke er så mye rusa, så er dere i hvertfall i mye nærere kontakt med fantasien deres, enn oss andre grå og kjedelige skeptikere. Det er min mening om den saken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke den tingen tilhører badekaret.. Mesteparten av møblene er dyttet inn i rom som tåler vekten og det er gjerne på rom som er låst/lukket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo både badekar og kjøkken i rommet pluss mye annet, så det ser ikke helt ut som at alle tingene hører hjemme på det rommet ?

Ser mer ut for meg som om den tingen står bak badekaret, og ikke nødvendigvis hører til på badekaret.......så man trenger kanskje ikke automatisk gå ut ifra at det er noe skummelt med den tingen fordi den har et par ledningen som ligger oppi badekaret ? Det kan jo være hva som helst....

Endret av Ritz
Lenke til kommentar
Del på andre sider

To ord til deg: Hallusinasjoner og pareidolia.

Hvordan forklarer disse to ordene at flere forskjellige mennesker kan ha de samme opplevelsene, se de samme tingene, på et gitt sted helt uavhengig av hverandre, og gjerne også med flere års mellomrom? For meg er det i såfall ganske interessant at dette kan være hallusinasjoner.

Når det kommer til forklaringen på ordet pareidolia, så har jeg selv tidligere i tråden forklart dette med at vår menneskelige hjerne gjerne vil lage logikk av kaos, og at den derfor mer enn gjerne lager menneskeansikter av nær sagt hva som helst, jeg ser ikke hvordan det har relevans for akkurat det innlegget du siterte og mitt spørsmål om hvordan altså flere mennesker kan ha like opplevelser på et gitt sted uten å vite om hva som er opplevd tidligere av andre osv. DET kan du komme med en logisk forklaring på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 14 år senere...

Annonse

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Er alle bygningene revet nå? Noen som vet?

Anonymkode: fa39a...e8e

14 år gammel tråd tar du opp nå.. gud bedre 

Anonymkode: e815a...04a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

14 år gammel tråd tar du opp nå.. gud bedre 

Anonymkode: e815a...04a

Huff ja gud bedre asså, tenke seg til!

Anonymkode: fa39a...e8e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri vært der. Men har vært på vanlige sykehus og fått sjuke drømmer om brannskade mennesker som sitter i kantina, en kvinne i et badekar og en person med brukket nakke som gikk nede i resepsjonen. Energier er overalt spesielt på sykehus der folk har gått videre. 

Anonymkode: 496ef...1a4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 26.12.2023 den 19.21):

Er alle bygningene revet nå? Noen som vet?

Anonymkode: fa39a...e8e

De er revet 

Anonymkode: 8e9e8...41a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...