Gå til innhold

Hvordan legge på meg ?

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_natasha_*
Skrevet

Hei : ) jeg er en jente på 14 år som vil legge på meg mere enn noe annet. jeg har alltid vært den lille og den tynne, og jeg er veldig lei av det. jeg veier 38 kg, og er ca. 154 høy. jeg spiser 5 ganger daglig, og noen mellommåltider hvis jeg må det. jeg spiser mere enn alle vennene mine, men legger ikke på meg. og alle de jeg kjenner er mye større enn meg, og ganske nye tykkere. alle vennene mine sier at jeg har fin kropp, men jeg vet selv at jeg ikke har det, og er veldig missfornøyd med kroppen min. jeg vil helst legge på meg på en sunn måte : ) PLIS HJELP !!

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Mulig du spiser for ofte... jeg har i lang tid småspist ganske mye, har aldri telt kalorier, så vet ikke hvor mye jeg har spist. Men etter at jeg begynte å begrense småspisingen og spise kun til faste måltider (viktig å få mange nok av disse da, og nok mat :) ), synes jeg kroppen på en måte tar til seg mer av næringen. Hva slags mat spiser du, da, det har jo litt å si det også?

Gjest Gjest_natasha_*
Skrevet
Mulig du spiser for ofte... jeg har i lang tid småspist ganske mye, har aldri telt kalorier, så vet ikke hvor mye jeg har spist. Men etter at jeg begynte å begrense småspisingen og spise kun til faste måltider (viktig å få mange nok av disse da, og nok mat :) ), synes jeg kroppen på en måte tar til seg mer av næringen. Hva slags mat spiser du, da, det har jo litt å si det også?

jeg spiser brødskiver til frokost og lunsj på skolen. når jeg kommer hjem lager jeg meg hjerne en hamburger eller knekkebrød. middag spiser jeg sånn klokka 5-6 , og til kveldsmat blir jeg enten brødskiver eller rester fra middagen : )

Gjest Gjest
Skrevet

Kanskje det er for mye brødmat? Jeg legger ikke mye på meg av det, i hvert fall ikke når det blir MEST brød, nesten tvert i mot. Prøv å få spist mer proteiner (kjøtt, fisk, belgfrukter) og grønnsaker. Bedre middag f eks.

Gjest Gjest
Skrevet
Kanskje det er for mye brødmat? Jeg legger ikke mye på meg av det, i hvert fall ikke når det blir MEST brød, nesten tvert i mot. Prøv å få spist mer proteiner (kjøtt, fisk, belgfrukter) og grønnsaker. Bedre middag f eks.

Unnskyld, vet jo ikke hva du spiser til middag. Ellers er du i en alder hvor ting kan forandre seg ganske fort, så ikke stress for mye med det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...