Gjest Gjest Skrevet 1. april 2009 #1 Skrevet 1. april 2009 Hei... Begynte å gjøre meg klar til sommeren og det er bare å innse at celulittene er kommet for fullt.... ER fornøyd med vekten og kropsfasongen, spiser sundt og trener 3-4 ganger i uken. Finnes det noen kremer eller behandlinger som kan redusere dette???
Gjest Gjest Skrevet 2. april 2009 #2 Skrevet 2. april 2009 Nei. Ingen kremer eller kosttilskudd e.l. vil hjelpe annet enn å slanke lommeboken din... Men ei venninne av ei venninne av ei venninne .. skal starte opp en klinikk (hun er sjukepleier), og skal gjøre behandlinger som reduserer fett og cellulitter. Hun venninnen har prøvd et par behandlinger og det er visst temmelig effektivt og nesten for-godt-til-å-være-sant resultater.. Mener hun sa hun gikk ned 6 cm i omkrets bare etter 2 behandlinger.. Hun får ihvertfall meg som kunde:)
Gjest Gjest Skrevet 2. april 2009 #3 Skrevet 2. april 2009 Trening er nok det eneste annet enn kosmetiske inngrep som hjelper for å fjerne fett. Man kan være tynn og ha celulitter også, så lenge man ikke har noe særlig med muskler. Bli kvitt celulittene med knebøy, bare å ta bena fatt.
Gjest Gjest_vimsa_* Skrevet 2. april 2009 #4 Skrevet 2. april 2009 Hmm, dette er litt flaut da. Men for en ukes tid siden var jeg på vei hjem fra reise og hadde litt ukurant valuta jeg skulle bruke opp i tax-free og endte opp med en sånn anti celulitt greie fra Loreal (ikke så veldig mye penger igjen, hehe) og tenkte at i allefall så funker det som body lotion... Har brukt den morgen og kveld i ca en uke, og det har faktisk blitt bedre....
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 2. april 2009 #5 Skrevet 2. april 2009 Hmm, dette er litt flaut da. Men for en ukes tid siden var jeg på vei hjem fra reise og hadde litt ukurant valuta jeg skulle bruke opp i tax-free og endte opp med en sånn anti celulitt greie fra Loreal (ikke så veldig mye penger igjen, hehe) og tenkte at i allefall så funker det som body lotion... Har brukt den morgen og kveld i ca en uke, og det har faktisk blitt bedre.... Enkelte kremer kan "hjelpe" helt overflatisk i huden, ytterste hudlag, ved å få hudens utseende til å se jevnere ut... men de vil ikke påvirke selve cellulittene.. De ligger for dypt til at kremer skal kunne klare å trekke så langt inn i huden og gjøre noen forskjell/ ha effekt.. Men sirkulasjonsfremmende behandling/ massasje (eller trening) vil kunne påvirke direkte.
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2015 #6 Skrevet 3. februar 2015 Noen som har erfaring med slike klinikk behandlinger? Vet det koster en del, men hvis det fungerer er det så verdt det! Kjipt å kaste bort 10.000 kr på ingenting tho.. Anonymous poster hash: 9b0ea...d84
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå