Gjest Gjest Skrevet 16. april 2009 #21 Skrevet 16. april 2009 Hamburger, fiskepinner, panert sei, kylling. ostesnitsel.
summerrain Skrevet 17. april 2009 #22 Skrevet 17. april 2009 Samboeren min bruker det til ALT! Jeg er ikke kjempeglad i lukten, så blir litt lite av det... Men mens han har pommes frites som tilbehør lager jeg ofte ris o.l. til meg selv.
GodsChild Skrevet 17. april 2009 #23 Skrevet 17. april 2009 Spiser aldri ferdiglaget pommes frites, men friterer i panne eller steker i ovnen selv en gang i blandt, mye bedre. Og er enda bedre med soetpoteter Spiser det sammen med fritert plantain og krydret sautert spinat eller lignende blader (bruker da alltid soetpotet), kylling, biff, til frokost med stekt egg eller scrambled eggs. Mye annet ogsaa, men det kommer jeg ikke paa akkurat naa
mustapippuri Skrevet 17. april 2009 #24 Skrevet 17. april 2009 Påmmfrin må være ruglete, og det skal være tomatbønner til.
Gjest Pjonk Skrevet 17. april 2009 #25 Skrevet 17. april 2009 Egentlig syntes jeg pommes frittes egner seg best til kompost, men den ene og den andre gangen i året jeg faller for fristelsen til å kjøpe meg en burger så spiser jeg pommes fritten og syntes den er nam.... Min dobbeltmoralske lille j.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå