Gjest nada Skrevet 1. april 2009 #1 Skrevet 1. april 2009 Ønsker tips om merker man kan bruke ved balsammetoden. Har hort Coop hadde en. Er det noen stylingprodukter man kan bruke. Td dersom en vil glatte håret en gang (varmebeskyttende krem?) Noen som har prøvd -hvordan funker det. Har lest litt på de svenske sidene og vurderer å prøve.
Gjest Gjest Skrevet 1. april 2009 #2 Skrevet 1. april 2009 Det står mye om balsam-metoden i denne tråden.
Solstorm Skrevet 1. april 2009 #3 Skrevet 1. april 2009 Jeg bruker Wella Pearl Styler (det er en gel) og den har passe hold synes jeg. Bruker den både i vått og tørt hår. Det er mange gode tips til godkjente produkter her og i forumet er det også tråder der produkter vurderes.
Gjest Gjest Skrevet 2. april 2009 #4 Skrevet 2. april 2009 Hei og takk for svar. Har lest litt og skal snart begynne med dette. Tenkte å bruke Coop ex til siste shampoo og balsam fra Fp helt i starten. Har bestilt balsam og olje fra lock butikken. Spent på dette og håper mitt tørre hår med fall blir bedre.
Rexina Skrevet 2. april 2009 #5 Skrevet 2. april 2009 Fp balsam funker fint den, og blander du den med honning gir den mer næring og fukt til håret:D
Gjest Gjest_Chloé_* Skrevet 17. februar 2010 #6 Skrevet 17. februar 2010 er det noen som har erfaringer med balsammetoden? bra/dårlig? Vurderer å begynne med dette.. Hvilke produkter er bra? Jeg blir helt forvirret av lockig.se siden, og tror nok ikke alle de godkjente produktene er å få tak i her i Norge heller.. Ihvertfall ikke på de butikkene de nevner. Hvilke produkter bruker du? Både som siste-shampo, første-balsam og andre-balsam?
SlowMotion Skrevet 17. februar 2010 #7 Skrevet 17. februar 2010 Siden den tråden ble dratt opp, kan jeg begynne med å si at first price-balsamen nå inneholder silikon, så den kan ikke brukes lengre. Jeg har brukt coop änglamark sin balsam både som vaskebalsam og pleiebalsam, og änglamark shampo som siste shampo. Jeg droppet det etterhvert fordi jeg innså at jeg måtte bytte ut både ansiktspleien min og håndkremene mine, pga mineraloljene som jeg til stadighet fikk i håret. Ellers var det helt supert, jeg fikk mye mer volum, fall og det ble ikke like fort fett, samtidig som det ikke var tørt. Så her må du nesten bare veie fordeler mot ulemper. Uansett koster det deg ikke mer en rundt 30-40 kroner å gå til innkjøp av sisteshampo og lovlig balsam, så det kan jo være verdt et forsøk
Gjest Gjest Skrevet 17. februar 2010 #8 Skrevet 17. februar 2010 Kan økologisk shampoo brukes som "siste shampoo"?
Gjest gabriela Skrevet 16. november 2010 #9 Skrevet 16. november 2010 Så lenge det er SLS i, og at det ikke er silikoner eller mineralolje i, skal det gå fint.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå