Gå til innhold

Er det vanlig med så mye?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Heisann.

Jeg lurer på en ting, som kanskje noen av dere vet med om :) Når kjæresten min og jeg har forspill, så spruter jeg. I starten så var det ikke mye, men nok til at kjæresten ble utrolig tent :lur: Men så etterhvert har det bare blitt mer og mer.. Det er nesten som du går på do, men det kommer bare halvparten så mye som når man tisser, hvis dere skjønner :P Det føles litt som å tisse, men det gjør det jo når man spruter litt også, men nå har det blitt så mye at det renner også. Men hvis jeg presser litt, blir det jo som en stråle. Det lukter ikke tiss og er blankt. Jeg bare lurer på om dette er vanlig.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Ikke uvanlig i alle fall.. Jeg opplever det samme som deg... :)

Skrevet
Ikke uvanlig i alle fall.. Jeg opplever det samme som deg... :)

Og da lar du det bare stå til? Er litt redd for det jeg, for jeg er redd det er tiss liksom. Men kjæresten tennes så mye av det, at jeg tenker alltid på det, men noen ganger tør jeg ikke..

Gjest Gjest
Skrevet

Bare å la det stå til og nyt det.. ;) Er ikke tiss.. Men hvis du føler deg tryggere, så gå på do før sexen... ;)

Gjest Gjest
Skrevet

Det er urin, bare spør en lege. Hvor ellers skulle det komme væske fra? Det er så mange jenter som påstår at dette er kvinnlig ejakulering, mens det som skjer i virkligheten er at amn tisser på seg.

Skrevet

Jeg regner med - håper! - at de fleste kvinnene her vet bedre enn å høre på drittungen over her.

Gjest Gjest_Sander_*
Skrevet

Det er dette jeg tror dama mi har, men aldri tør å la vise meg.

Jeg tror hun binder seg, for å slippe å vise det. Hun tør ikke.

Min reaksjon (hvis så er tilfelle)er jeg 99% sikker på at det hadde bare hisset meg enda mer opp.

Midt under akten, rett før hun får klimaks, roper hun "veeeent" og "stooop". Jeg får ALDRI lov til å fortsette. Hun lar meg ALDRI få fullføre slik at hun får klimaks. Men hun lar meg ta henne nær klimaks gang på gang de gangene vi har sex.

Og hun går på do umiddelbart før, og etter. Samt på do 5ganger i løpet av natten. Hmm..

Gjest kristian82
Skrevet

Er jo flere jenter som får sprutorgasmer ja, så det er jo vanlig, og veldig fint :)

Skrevet
Det er urin, bare spør en lege. Hvor ellers skulle det komme væske fra? Det er så mange jenter som påstår at dette er kvinnlig ejakulering, mens det som skjer i virkligheten er at amn tisser på seg.

Kvinner kan få ejakulering, jeg har fått det mange ganger, det ser ut som mannens, men det har ikke samme konsistens som mannens. Tar man det umellom pekefinger og tommel, "kjenner" du at det ikke er mannens.

Gjest Stjernedryss
Skrevet

Etter hva jeg har hørt før er dette urin. Det kommer fra urinrøret og kan ikke være noe annet enn urin.

Skrevet
Etter hva jeg har hørt før er dette urin. Det kommer fra urinrøret og kan ikke være noe annet enn urin.

Det er på en måte urin, uten lukt og smak og farge. Men man kaller det ikke tiss.

Skrevet

Det man har hørt, og det man har erfart er to vidt forskjellige ting...

Gjest womenwomen
Skrevet
LES!

http://www.dinside.no/346461/bli-kjent-med...s-kjonnsorganer

Les "avsnitt" 13. Les du/dere som sier det er tiss, haha!

Er bare tull at det er urin normalt sett ja.Kjenner selv jeg spruter litt under samleie like etter / under orgasme .. !Men klart det går an for de som har lekasje problemer å lekke litt under sex . Gamle damer osv .Men jeg er ung og har aldri hatt sånne problemer .Så urin er det ikke . Sexologen vet nok det " nye " innen nyeste forskning og viten .Kvinners underliv er så mye gammeldagse myter ved .T.o.m gynekologer ( av gammel skole og utd, ) Har forskrudde holdninger til kvinners underliv ( noen få ) .

Beste eksempel : Han gynekologen som mente at det ikke gjør noenting om skjedeåpning blir kraftig utvidet og forblir slik og går langt bakover ( eks nekte å rette opp etter eks fødsel og påstå allt ser ok ut ) Kommer jo fram at det oppleves veldig plagsomt både under menstruasjon og sex for de som har slike problemer - om inngangen ikke er inntakt som normalt helst .Og det skjønner vell alle som selv har en skjede ...Men alltså IKKE enkelte gynekologer .he he

Skrevet

Tråden er ryddet iht. Kvinneguidens regler.

Helen - mod.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...