Gjest Gjest Skrevet 1. april 2009 #1 Skrevet 1. april 2009 Tror dere det er mulig å finne en sommerjobb nå i år for bare en toukersperiode? Eventuelt innen hvilken bransje? Eller vi absolutt alle ha folk som kan jobbe for en lengre periode...? Det er snakk om en velutdannet, voksen person i midten av 20-åra.
FrizzleSizzle Skrevet 1. april 2009 #2 Skrevet 1. april 2009 Jeg jobbet på Telenor i to uker en sommer. Fikk gjennom et vikarbyrå.
Gjest ts Skrevet 1. april 2009 #3 Skrevet 1. april 2009 Jeg jobbet på Telenor i to uker en sommer. Fikk gjennom et vikarbyrå. Var det det eneste oppdraget du hadde gjennom det vikarbyrået? Trodde ikke de tok inn folk som bare var interessert i å jobbe i en så avgrenset periode, men hvis de gjør det er det jo flott!
Gjest gninnot Skrevet 1. april 2009 #4 Skrevet 1. april 2009 Jeg hadde sommerjobb på en feriekoloni for et par år siden. Det var bare to uker (da var jeg på kolonien hele perioden).
FrizzleSizzle Skrevet 1. april 2009 #5 Skrevet 1. april 2009 Var det det eneste oppdraget du hadde gjennom det vikarbyrået? Trodde ikke de tok inn folk som bare var interessert i å jobbe i en så avgrenset periode, men hvis de gjør det er det jo flott! Ja, den sommeren, så. Men jeg hadde jobbet for dem i et lengre oppdrag noen år tidligere.
Gjest Gjest Skrevet 1. april 2009 #6 Skrevet 1. april 2009 Små private bedrifter som trenger noen i en kort periode når de andre ansatte har fri. Hos oss for eks - en sekretrær/resepsjonist, og når hun har ferie må noen steppe inn, men det er jo i tre uker da, ikke to. Hos oss er dette en evig pine, hadde du kommet innom med en søknad og virket ok er det godt mulig vi hadde slått til. Oppfordringen er derfor at du lager en søknad og CV og tar en personlig runde rundt til små og mellomstore bedrifter.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå