Gjest Fluksi Skrevet 1. april 2009 #1 Skrevet 1. april 2009 Heisann! Ja, da det er snart påske og i år vil jeg lage et spennende påskeegg til min kjære. Har fått en ide fra en bruker her inne om å legge oppi flaxlodd, også boxer fungere jo, men det har jeg gitt han for ikke så lenge siden så den er litt gammel Selvfølgelig skal egget inneholde favorittsnopet hans, men noen som kommer på andre spennende ting å legge oppe?
Rosalie Skrevet 1. april 2009 #2 Skrevet 1. april 2009 Snop, et par flasker Underberger og Flaxlodd. Begrenset hvor sprekt egget kan være, da han skal være på hytta med foreldre, søsken og onkelbarn. Dessuten gidder jeg ikke å legge altfor mye penger i det, da han aldri tenker på å lage påskeegg til meg (derfor skal jeg lage et stoooort et til meg selv )
Gjest Fluksi Skrevet 1. april 2009 #3 Skrevet 1. april 2009 Snop, et par flasker Underberger og Flaxlodd. Begrenset hvor sprekt egget kan være, da han skal være på hytta med foreldre, søsken og onkelbarn. Dessuten gidder jeg ikke å legge altfor mye penger i det, da han aldri tenker på å lage påskeegg til meg (derfor skal jeg lage et stoooort et til meg selv ) Hehe, kanskje på tide å hinte litt kraftig om at du vil ha et egg i år og at det bør være stort for å kompensere for tidligere eggfrie påskeferier? Egget jeg lager må bli vanlig størrelse, tenkte å ta det med på hytta og skal gjemme det i sekken, så gavene må matche størrelsen
Gjest Wacmoc Skrevet 1. april 2009 #4 Skrevet 1. april 2009 Heisann! Ja, da det er snart påske og i år vil jeg lage et spennende påskeegg til min kjære. Har fått en ide fra en bruker her inne om å legge oppi flaxlodd, også boxer fungere jo, men det har jeg gitt han for ikke så lenge siden så den er litt gammel Selvfølgelig skal egget inneholde favorittsnopet hans, men noen som kommer på andre spennende ting å legge oppe? Sånn sjokolade fra meny hvor det står ting på den. Min sto det " jeg elsker deg" på, også skreiv jeg bakpå Skal også putte masasjeolje og noen "gavekort" på masasjer fra meg Kanskje kjøpe noe mer, men er superfattig
Passive Skrevet 1. april 2009 #5 Skrevet 1. april 2009 Yndlingsspriten hans og en pakke kondomer. Tjohei.
Gjest Fluksi Skrevet 2. april 2009 #6 Skrevet 2. april 2009 Yndlingsspriten hans og en pakke kondomer. Tjohei. Mange gode ideer, men hær finnes ikke Meny og han drikker ikke samt at vi er samboere over lengre tid så kondom er bare for nødstilfelle
Gjest Gjest Skrevet 2. april 2009 #7 Skrevet 2. april 2009 Hmm....lurer på om de mennene som får påskeegg er de samme som får julekalender jeg? Isåfall så forelslår jeg de samme gavene dere hadde fra 1-12 desember i julekalenderen! Skulle jeg gitt han et påskeegg så hadde det blitt med favorittgodisen hans fordi det er det han hadde blitt mest glad for. Det enkle er ofte det beste.
Gjest emmeline Skrevet 2. april 2009 #8 Skrevet 2. april 2009 Jeg skal bare putte oppi det godteriet han liker jeg. Kunne jo vært en idé å lage et litt mer kreativt påskeegg, men tviler på at jeg får rotet meg til det. Men han hadde sikkert satt pris på et påskeegg med sex-tema da; håndjern, blindfold, terninger, et leketøy, massasjeolje etc. Kanskje jeg skal prøve på det
Gjest Fluksi Skrevet 2. april 2009 #9 Skrevet 2. april 2009 Hmm....lurer på om de mennene som får påskeegg er de samme som får julekalender jeg? Isåfall så forelslår jeg de samme gavene dere hadde fra 1-12 desember i julekalenderen! Skulle jeg gitt han et påskeegg så hadde det blitt med favorittgodisen hans fordi det er det han hadde blitt mest glad for. Det enkle er ofte det beste. Hehe, du har nok rett i at det enkle er det beste Men jeg laget ikke julekalender til samboer`n, men han fikk en adventsgave i form av et fenalår og en brokkoli
Gjest Wacmoc Skrevet 2. april 2009 #10 Skrevet 2. april 2009 Hmm....lurer på om de mennene som får påskeegg er de samme som får julekalender jeg? Isåfall så forelslår jeg de samme gavene dere hadde fra 1-12 desember i julekalenderen! Skulle jeg gitt han et påskeegg så hadde det blitt med favorittgodisen hans fordi det er det han hadde blitt mest glad for. Det enkle er ofte det beste. Ikke alltid, kjæresten min liker ikke godteri. Han liker ikke kake så godt heller. Han får lyst på godis kanskje 1 gang i mnd og da spiser han litt. Bortsett fra det så ligger det bare å råtner ;P Sjokoladen jeg har kjøpt kommer sikkert jeg til å spise opp =) Men den var så søt så måtte kjøpe den. ^^
Monarabb Skrevet 2. april 2009 #11 Skrevet 2. april 2009 Siden vi skal på ferie med foreldrene hans så blir det et svært påskeegg med masse godterier! Også krysser jeg fingrene for at han vil dele med seg! hihi...
Gjest hjerte Skrevet 2. april 2009 #12 Skrevet 2. april 2009 Jeg har akkurat laget ferdig hans påskeegg for i år for jeg skal gi det til han i kveld siden jeg reiser på familietur til fjellet i morgen mens han må jobbe. *Halvflaske jägermeister (han digger jäger) *en pose Laban sure skrikerunger *En pose eventyrbiter(melkesjokolade) *Massasjeolje fra kondomeriet hvor jeg har hengt på en lapp med "for tøffe gutter etter en tøff dag" *Lypsyl extreme for vær og vind med en lapp "for tøffe gutter i påskevær" *En penisring med vibrator *Flaxlodd
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå