Gå til innhold

Ufrivillig raping - hva kan dette være?

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Liso_*
Skrevet

Har i den siste uken blitt " plaget" av ufrivillig og forholdsvis hyppig raping. Rapingen kommer " ingensteds fra" - ikke " bygges den opp", ikke kommer den ifm. måltider eller har syresmak med/i seg eller annen bagasje/oppgulp. Rapen bare kommer, og har en klar rapelyd med seg???!!! Litt flaut, og veldig pussig. Føler meg ellers i bra form,egentlig. Har vært litt slapp og trett i det siste-vil egentlig bare hvile,slappe av eller sove, men det er sikkert bare " vårslapphet" !! Jeg har ingen tidligere historikk med mageproblemer/halsproblemer, så dette " rimer" ikke. Jeg har for ordens skyld ikke endret kostholdet mitt - spiser normalt sunt, og drikker svært lite som har kullsyre i seg.

Noen som vet?? Gidder ikke løpe til legen i tide og utide for noe som sikkert ikke er verdt tiden til legen, liksom!!

På forhånd takk for hjelpen!

klem

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Ikke godt å si, jeg har hatt problemer med halsbrann og på en måte "åpen" lukkemuskel i spiserøret i det siste, samboern min har hatt det samme. Vi lurer på om det kan skyldes et virus, da begge var syke med feber en stund i forveien. Jegh ar vært hos lege og tatt diverse prøver, ingenting virker galt. Ellers kan det skyldes ubalanse i mage/tarm kanskje, hvordan/hva spiser du? Ville prøvd å ta melkesyretabletter og kuttet drastisk på hvete og melk, dette bør hjelpe i løpet av kort tid, kanskje noen dager. Hvis det ikke blir bedre synes jeg du skal gå til lege, det hender en sjelden gang at sånt skyldes feil på organene som er knyttet til fordøyelsen eller unormalt trykk i bukhulen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...