Gå til innhold

Hvor gammel heter du da??


Dina

Anbefalte innlegg

Gjest Lady-M

Jeg blir 26 år i oktober. Bor i leilighet ved Oslofjorden sammen med min mann og to nydelige pusekatter. Har vært gift i 1 år (snart bryllupsdag!).

Ønsker meg barn en gang, men ikke riktig ennå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skulle vært ferdig som lærling i august i år' date=' men har ca 1år og fire mnd igjen pga sykefravær. Ikke morro[/quote']

Uff....da jeg var lærling måtte jeg og jobbe 4 måneder xtra pga. fravær. Det var kjedelig, det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tristessa

Er 18 år gammel, skal begynne på siste året på allmenne fag til høsten. Trives godt med det, selv om det blir en helsikes masse å gjøre innimellom, og lærerne mine er noen skruller. :roll: Prøver dessuten å finne ut hva jeg skal bli. Helst noe som passer en liten frøken med ryggskade (delvis medfødt, delvis på grunn av en liten ulykke).

Bor hjemme med mine litt eksentriske (men kjempesnille) foreldre, og trives fremdeles godt med det. Tilbringer mye tid med kjæresten min som jeg har hatt i godt og vel tre år. Nyter livet, elsker mat og har kanskje et litt for stort alkoholforbruk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det er kjempe kjedelig.men det er ikke så mye og gjøre medø. har hatt svangerskap med komplikasjoner, mistet en sønn og en kne operasjon. ingen av delene skulle skje når de skjedde, så det er jo ingen som mener det er min feil, men det er kjedelig for det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 år fra Jæren, bosatt i Ullensaker.

Samboer, ingen barn (enda...)

Utdannet diplommarkedsfører, jobber innen kundeservice.

Elsker sommeren og er glad i livet :briller:

Brownie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

26 år, fyller 27 i høst. Gift, ingen barn, men en katt.

Jobber i Den norske kirke. Bor i et lite hus i Bærum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ethereal

Jeg er 31 år, jobber som stipendiat ved UITØ, har verdens mest fantastiske kjæreste, som jeg snart skal kjøpe leilighet sammen med. For tiden har vi litt kompliserte boforhold; jeg har en leilighet i Tromsø sentrum, men bor for det meste hos min kjære, og i bag :-?

Mine interesser bortsett fra faget mitt, er trening og friluftsliv, kosthold og matlaging, europeiske filmer og musikk i ulike sjangrer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anett her :D 27 år gammel (eller helst ung) 2 barn (9 og 5 år) utdannet og jobber som ambulansepersonell. Bor i hovedstaden. Ingen husdyr (bare noen hybelelefanter som sniker seg inn ) Har nå verdens beste kjæreste

Elsker sol og sommer og nyter livet 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marte, 24 år fra Oslo. :vinke:

Bor sammen min forlovede. :hjerte:

Snart ferdig med hovedfag i informatikk, så venter analytikerjobb i internasjonalt konsulentselskap. :D

Ingen barn (ennå) og ingen dyr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...