Gjest the imp Skrevet 12. juli 2003 #21 Skrevet 12. juli 2003 Jeg er 22 år gammel, har samboer, og studerer til bachelor i datateknikk med multimedia (2-årig data og multimedieteknikk og 1 årig påbygning i design og systemutvikling)
MarianneE Skrevet 12. juli 2003 #22 Skrevet 12. juli 2003 en baby på 5 mndr i magen:) Jeg håper virkelig at det betyr at du er gravid i 5 måned...... Jeg er 24. (fyller 25 i midten av august), og bor sammen med min kjære ektemann. Vi har holdt sammen siden 96, og har det godt sammen. Jeg er arbeidsledig, men utdannet Barne og Ungdomsarbeider. En utdannelse jeg angrer på. Vil gjerne jobbe som kokk....... Vi har ingen barn, men har to katter og to marsvin. I tillegg blir vi tante og onkel for førtse gang i august.......
stardust Skrevet 12. juli 2003 #23 Skrevet 12. juli 2003 Hmmm. Jeg er 27 år, men blir 28 en måned etter jeg gifter meg. Er nettopp ferdig med medisin-studier i Polen, og forlater dermed leilighet her nede og drar hjem til det store ukjente....... rart....... det er den samme følelsen som jeg hadde før jeg dro fra Norge for mange år siden. Etter 21 år med skole gleder jeg meg til "det virkelige livet"!!!! Er famlende og lykkelig, venter spent på å få se hva resten av livet har å by meg. Vi ønsker oss barn, men er så fryyyyktelig praktiske,- dvs vi må vente til det passer litt bedre. Skal jo bl.a. ut i turnustjenste. Men vil ikke vente for lenge heller. Jeg savner byen æ kjæm fra, men har vel innsett at hvis jeg i det hele tatt flytter tilbake dit, så er det mange år til.
OppNed Skrevet 12. juli 2003 #24 Skrevet 12. juli 2003 I tredveårene, hovedomsorgen for to barn. Etter noen år som særboer, så ble jeg samboende for ikke lenge siden. Jobber fulltid og vel så det i privatsektor, mellomleder. Mye jobbing, reising, stadig på farten. Det jeg savner mest av alt er mer tid. Tid til å ...jobbe endamer kanskje . Og tid til å reise mer. Og tid til å gi ungene mer. Maiken
Redhead Skrevet 12. juli 2003 #26 Skrevet 12. juli 2003 Enda 36 , gift og har to gutter på 4 og 1 år.
koldbruna Skrevet 13. juli 2003 #27 Skrevet 13. juli 2003 Jeg er koldbruna,er 28 år,gift ,1 barn på 6 år.to dyr, En hund og en katt.Bor i egen leilighet. Jobber som lærling på ett vaskeri.ER ferdig våren 2004. koldbruna
Jinx Skrevet 13. juli 2003 #28 Skrevet 13. juli 2003 Jinx *Sambo med James selvsagt *Vi (han) har ingen foreløpige planer om å gifte oss... *28 år ... *Vi har to barn i magen, og to utenfor ... *Har nå "sommerferie" fra studiene (som jeg ikke vet om jeg skal gå tilbake til pga uventet svangerskap) og er sykmeldt fra ekstra jobb pga tvilling svangerskap..
Gjest Dr Zoidberg Skrevet 13. juli 2003 #29 Skrevet 13. juli 2003 Er 25 år gammel, men har langt mer erfaring på ræven enn hva alderen kanskje tilsier. Utdannet befal og har fagbrev som yrkessjåfør. Utdannet bilselger også (yep, det finnes slike "skurkeskoler" ) Diverse høyskolekurs, men aldri fullført noe, hatt det for opptatt med å leve. Blir vel skole til høsten etter et relativt stygt arbeidsuhell, for tiden ser det ut til at det blir jus-studier. 5 katter, en ranch med hybelkaniner og fire biler. Forlovet og på husjakt (med rifle og håv).
Thomas Skrevet 13. juli 2003 #30 Skrevet 13. juli 2003 Heter faktisk Thomas på gata også og er 27 år. Har vært på attføring en stund, forsøke førrst å komme videre på psykologi men det lykkes ikke. Har tatt juss det siste året men strøk desverre på eksamen. Kommer nok til å fortsette på juss likevel, først med å ta eksamen på nytt i november. Bor i bofellesskap med 6 andre i Bergen sentrum, men er desverre singel så det holder.
Gjest Étoile Skrevet 13. juli 2003 #31 Skrevet 13. juli 2003 Jeg er 21 år og bor for tiden i "drømmeleiligheten" (som er 1/4 min), sammen med kjæresten min. Jeg er ferdig med første året av en Bachelor, før det soset jeg litt rundt på universitetet. Ved siden av studiene jobber jeg i min families firma. Ingen barn (alt for ung til slikt...) og ingen dyr.
Gjest Anonymous Skrevet 13. juli 2003 #32 Skrevet 13. juli 2003 -Jeg fyllte nettopp 22 -Har en utrolig kjekk samboer som snart er 30, og som tar pusten fra meg (litt skryt må han jo på nettet... ) -Har flytta endel mil bort fra hjemstedet mitt, men skal forhåpentlig vende tilbake etterhvert med sambo. -Jobber med psykisk utviklingshemmede og eldre og trives kjempegodt med det -Har en kattepus på 1 år, men jobber med å få baby i magen nå:-) -Føreløbig ingen gifteplaner, men før eller senere skjer det, det vet vi Er ei ekte nordnorsk pie til fingespissene, og det er der mitt hjerte bor
Ingeborg Skrevet 13. juli 2003 #33 Skrevet 13. juli 2003 Ingeborg: * er 24 år * har verdens herligste forlovede/samboer som jeg har vært sammen med i 5 1/2 år, vi gifter oss neste august * bor i en leilighet litt utenfor sentrum av Bodø, den kjøpte vi i fjor * har ingen barn, har tenkt å vente litt med det, så pusekatten vår poserer som baby og får masse kjærlighet * er delvis student og jobber delvis som journalist i lokalavisa her
Jelly Skrevet 13. juli 2003 #34 Skrevet 13. juli 2003 Er 17 år, går på videregående, eller gikk. Usikkert om jeg drar tilbake ettersom jeg er symbolsk foreldreløs og hjemløs for tiden og ikke tror jeg klarer å forsørge meg selv med minstelønn ved siden av siste år på almenn. Ellers... kjæreste i 6mnd, forhåpentligvis ikke gravid og evig ulykkelig (eller ihvertfall denne sommern).
*nora* Skrevet 13. juli 2003 #35 Skrevet 13. juli 2003 Hei, Nora her, 25 år fra Vestlandet. Bor i et hus sammen med min mann og våre tre søte små barn på 7 år, 3 år og 20 mnd.
Gjest Vega Skrevet 13. juli 2003 #36 Skrevet 13. juli 2003 Samboer. Et barn (17 år). 38 år, men ser ut som 28,5... Bor på landet - flytter snart til eget småbruk. Ingen dyr, men passer en hund av og til. Skal kanskje få meg hund, og hest - men venter før jeg tar en avgjørelse på det. Jobber selvstendig - og litt for mannen min sitt firma (prøver å gjøre det minst mulig, så jeg slipper få en nøkkelrolle...). Har det stort sett bra. Litt lat, litt aktiv, ganske glad, ganske hissig osv.
Gjest prestekrage Skrevet 13. juli 2003 #37 Skrevet 13. juli 2003 prestekrage er 25 år, hemmat flytta Hamar jinte som starte markedsøkonom studie nå til høsten. har 1 barn( jente snart 2) og sambo (6 1/2 lykklige år). Arbeidssøkende (flytta hit for en md siden go ville ha ferie først!)
Gjest Vanessa Skrevet 14. juli 2003 #38 Skrevet 14. juli 2003 Jeg er snart 20 år, og bor alene, noe jeg ikke trives altfor godt med. Ellers er jeg student.
Linemor Skrevet 14. juli 2003 #39 Skrevet 14. juli 2003 Jeg er 20, har samboer (4år) fikk en liten sønn for snart ett år siden som døde. Vi bor i et hus, men det er vel ikke akkurat vårt enda. ellers er jeg omsorgsarbeider lærling, jobber på sykehjem nå, trives ikke veldig godt med det. Skulle vært ferdig som lærling i august i år, men har ca 1år og fire mnd igjen pga sykefravær. Ikke morro
Engel Skrevet 14. juli 2003 #40 Skrevet 14. juli 2003 26 år, samboer (gifter oss til neste vår), ingen barn, eier en 100 m2 leilighet i Oslo sammen med sambo, jobber som ingeniør. Håper å flytte fra Oslo snart...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå