spinnvil Skrevet 1. april 2009 #1 Skrevet 1. april 2009 Jeg skal være med å lage mat til en sammenkomst i påska med 25 gjester. Tror vi kommer til å lage flere varmretter så alle kan finne noe de liker. Problemet som jeg ser det er å få all maten varm og klar til servering samtidig, så jeg tenkte at vi kan bytte ut noen varmretter med kalde ting som kan lages klart i forveien. Har noen tips til hva jeg kan lage, og kanskje oppskrifter også? Har lett litt etter tapasoppskrifter på kalde retter, men finner stort sett bare varmretter
Gjest Gjest Skrevet 1. april 2009 #2 Skrevet 1. april 2009 Alle typer salater kan lages på forhånd, enten med bare grønnsaker, pasta, ris eller couscous. Ellers kan pai eller muffins spises kalde. Og hjemmelaget brød og rundstykker smaker alltid godt, kan bakes på forhånd og danderes lekkert i en kurv. Samme med foccacia, en slager på tapasbordet hos meg. Av typiske tapasretter kan du lage til spekeskinke og melon eller lefseruller med laks, snøfrisk og ruccula.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå