Gjest dioxide Skrevet 1. april 2009 #1 Skrevet 1. april 2009 Da var man blitt syk igjen. Jeg har klart å pådra meg en ekkel hoste over natten. I begynnelsen trodde jeg hosten var pga støv og dårlig luft, men etter å ha hatt vinduet på gløtt i hele dag har jeg ikke blitt noe bedre. Jeg har en veldig "våt" hoste, altså jeg kjenner og hører at jeg har noe i brystkassen, men det kommer ikke noe særlig opp. Jeg føler et press på brystet, og får titt og stadig en brennende følelse i skuldre, rygg og nakke. Halsen begynner å gi etter for all hostingen i tillegg, så nå er den sår også. Er dette noe jeg kan fikse med en slimløsende hostesaft eller bør jeg komme meg avgårde til legen? Takker for svar.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå