Gå til innhold

Vaginakuler etter fødsel

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Er det noen som har prøvd vaginakuler for å trene opp bekkenmuskulaturen? Jeg har født for en tid siden, og synes det er dødskjedelig å trene bekkenet. Hjelper det med kuler???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjøpe knipekoner hos Kondomeriet, spesielt utformet for å trene bekkenmuskulatur. Husker ikke hva de kostet, men du kan sjekke http://www.kondomeriet.no

Er ikke så flink til å bruke de, men det fungerer hvis man er tålmodig.... :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tabby

Jeg har, men jeg glemmer stadig å bruke dem :oops: De gjør liksom ikke så mye nytte for seg i skapet på badet men... Men da jeg var på etterkontroll hos legen etter sist fødsel fikk jeg skryt for å ha vært flink med knipingen. Måtte jo da bare innrømme at det hadde jeg ikke, men vi hadde sex første gang etter bare 2 uker, var heldig denne gangen og følte meg i toppform hele tiden etter fødselen, og legen min at at sex var en av de beste måtene å trene opp skjeden på. Man kniper med de riktige musklene. Så kan du jo se om du kan variere da. Denne metoden er jo mye mer morsom å trene på enn med de kulene da :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...