Gjest Anonymous Skrevet 16. juli 2003 #41 Skrevet 16. juli 2003 Joda jeg lever i 2003 jeg også, og er ikke kristen, ser nok på bibelen mer som et eventyr. Og ikke er jeg noe for hets av menneskegrupper heller. Uansett om det går på hudfarge eller seksuell holdning. MEN personlig har jeg lite til overs for homofile. Akkurat som de har rett til å ha sin egen holdning om sex, har jeg min egen holdning om dem! Synes dette med homofili nærmest har blitt en mote. Og det har gått for langt. Hvorfor "MÅ" homofile kunne gifte seg? Hvorfor "MÅ" homofile få adoptere barn? For 30 år siden var homofili ulovlig og straffbart, pga deksuelle handlinger som var ansett som "unormale" og ikke akseptert av samfunnet. Hva om 30 år? Hvilke grupper mennesker med "uvanlige" seksuelle holdninger skal da gå korstog? Nekrofile? Pedofile? "Jeg kan vel ha forhold til ei jente på 10 år, fordi hun vil det jo selv" Og det er idiotisk at sånt skal være ulovlig, herregud vi lever da i 2033! OK, vær homofile så mye dere vil, både nå og i fremtiden. Men ikke forvent at alle støtter dere. For meg er det ganske enkelt noe unormalt, kvalmt og jeg er desverre ikke komfortabel sammen med dere. Og bare for å presisere: Jeg er absolutt ikke for nekrofile eller pedofile heller, og jeg setter IKKE de i samme bås som homofile. Jeg er bare spent og skremt på hvor vår utvikling av sex frigjøringen skal ende. PS! Om min sønn en dag i fremtiden forteller at han er homofil, har jeg et STORT problem! Mortie
Gjest Anonymous Skrevet 16. juli 2003 #42 Skrevet 16. juli 2003 Det er godt sønnen din har en fornuftig stemor da Mortie som ikke har noen verdens ting i mot homofile! Ikke sant elskling?
Gjest Anonymous Skrevet 16. juli 2003 #43 Skrevet 16. juli 2003 Nei det ville jo være litt feil å være bifil og samtidig være veldig i mot homofile, snuppa!
Gjest Anonymous Skrevet 16. juli 2003 #44 Skrevet 16. juli 2003 Er ikke bifil tenk! Du gir meg ikke lov til det...
VesleBråka Skrevet 17. juli 2003 #46 Skrevet 17. juli 2003 Mortie: sentralt her er voksne mennesker som har gitt sitt samtykke kan utøve sex på den måten de selv ønsker. Da slipper du å bekymre deg for frigjøring og liberalisering av pedofile og nekrofile, ikke sant? Homofili henger sammen med heterofili, mens pedofili og nekrofili henger sammen på den helt andre siden av spekteret.
Gjest gjest1 Skrevet 17. juli 2003 #47 Skrevet 17. juli 2003 Jeg kommer aldri i mitt liv til å fatte og begripe hvorfor enkelte mennesker på død og liv skal mene noe om andre mennesker sitt seksualliv - når vi nå på død og liv skal redusere homofili til å handle kun om sex. Mange mennesker tiltrekkes av veldig store og frodige kvinner, mens andre synes at fett er ekkelt. Er det dermed fritt frem for å si at man synes det er ekkelt at noen kan orke å ha en tjukk kjæreste. Da sier man jo faktisk at de som er tjukke ikke fortjener å ha noen kjæreste for de er så ekle. Man berøver dem muligheten til et godt liv med en de er glad i. Joda, jeg hører motargumentene; ja, men det er tross alt heterofile forhold, og dermed normalt. Er det så vanskelig å forestille seg at de som er homofile faktisk har nøyaktig de samme følelsene for sine kjærester, som du har for din?? Nøyaktig de samme følelsene - og det seksuelle er en del av det. Jada, jeg vet at denne tråden startet med kristendom vs homofili, men den har jo havnet litt ut på siden, så da.. Skal ikke de homofile få lov å ha de gode følelsene for et annet MENNESKE, fordi at enkelte forstokkede idioter med innsnevert sidesyn ikke kan tenke på annet enn hvordan de ser ut sammen på soverommet?? Herregud, homofober - skaff dere et liv så kanskje dere har mindre tid til overs til å ergre dere over andres... :evil:
Gjest Scarlet Skrevet 18. juli 2003 #48 Skrevet 18. juli 2003 Applaus til Mysan fra meg for innlegget over
Atmi Skrevet 18. juli 2003 #49 Skrevet 18. juli 2003 litt drøyt å trekke sammenligninger mellom homofili og pedofili ja. Akkurat nekrofili skader vel etter min oppfatning dem selv og de gjenlevende mer enn den som blir voldtatt, men pedofili er altså grov voldtekt av en person. Det kan ikke sammenlignes med homofili som er mellom to som elsker hverandre.
Gjest gjest1 Skrevet 18. juli 2003 #50 Skrevet 18. juli 2003 Applaus til Mysan fra meg for innlegget over Tusen takk - jeg bukker og neier.... Sånne holdninger provoserer meg så inn i hampen skjønner du, og jeg klarer ikke å la dem stå uimotsagt...
Gjest Anonymous Skrevet 19. juli 2003 #51 Skrevet 19. juli 2003 For de som kan (og gidder) og lese skrev jeg faktisk: Og bare for å presisere: Jeg er absolutt ikke for nekrofile eller pedofile heller, og jeg setter IKKE de i samme bås som homofile. Og ja, jeg er sneversynt, og påroper meg retten til å være det. på lik linje med retten til å være homofil. For meg er det unormalt, og her på KG kommer det stadig yttringer om at alt som man selv føler normalt ER normalt. Kan ikke det gjelde hva man føler som unormalt også? Jeg tar avstand fra homofile, rett og slett fordi jeg ikke føler meg komfortabel sammen med dem. Nå har det seg sånn at enkelte mennesker heller ikke ønsker kontakt med meg. Føler jeg meg provosert for det? NEI, det er faktisk helt NORMALT! Jeg er heller ikke opptatt av å få frem mitt syn på homofili i tide og utide. Og skulle ønske dette korstoget snart var ferdig. Som de fleste andre har jeg et liv, selv om jeg hsr mine tanker, meninger og syn på saker og ting! Mortie
Zulu Skrevet 19. juli 2003 #52 Skrevet 19. juli 2003 Uff og uff... Snakker om innlegg Mortie... :evil: :evil: Må jo nesten bare inn og kommentere det litt. Jeg er faktisk lesbisk. Forventer IKKE at alle skal like meg, det hadde ikke alle gjort om jeg var hetrofil heller. Men du skriver at du ikke har noe til overs for homofile. Hva er det for noe da? Blir jo som å si at man ikke har noe til overs for feks negere... Homofile er ikke en ensartet gruppe. Alle homofile er ikke like. Jeg har møtt mange homofile jeg som jeg ikke kan identifisere meg med, eller som jeg kan si at jeg "ikke har noe til overs for", men jeg har da jammen møtt mange hetrofile som jeg kan si det samme om. Men jeg går da ikke ut og sier at jeg ikke har noe til overs for "gruppen" hetrofile for det....?? :o Når det gjelder at homofili er en motesak, så er det kanskje slik at flere og flere hetrofile eksprimenterer med sex med noen av samme kjønn. Dette mener jeg er kun spenning og disse menneskene kan neppe kalles homofile... De kommer aldri til å leve i et homofilt samliv. Akkurat som jeg aldri kommer til å ha et hetrofilt samliv. Og det er IKKE fordi jeg er så fryktelig mote bevisst!!
Zulu Skrevet 19. juli 2003 #53 Skrevet 19. juli 2003 :oops: Ups... fikk lagt inn innlegget to ganger...
Achmed Skrevet 20. juli 2003 #54 Skrevet 20. juli 2003 Mortie: Hva gjør du dersom en svært god venn av deg en dag kommer til deg og sier at han er homofil?
Gjest Embla s Skrevet 20. juli 2003 #55 Skrevet 20. juli 2003 Lillian: Ja, jeg er helt enig med deg!! Mortie: Folk er faktisk mer enn seksuell legning. Det er ganske stor forskjell på Per K Foss og Terje Schrøder (han i Great Garlic girls), syns du ikke?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå