Gå til innhold

Hva ville dere foretrukket?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Cruella

Jeg tror jeg kjenner identiteten til en av de superaktive brukerne her.

Jeg vil jo på ingen måte avsløre henne etc. det er virkelig ikke min stil.

Hva hadde dere foretrukket, å få en PM hvor jeg forteller det eller ikke gir meg til kjenne og fortsetter som før?

Er veldig i tvil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde definitivt foretrukket en PM......

Så please send meg èn hvis det er meg :lol:

Men hvis du velger å sende en PM, så er det kanskje ålreit at hun også får vite hvem du er....For da vet hun hvem hun har å forholde seg til.

Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Been there done that...

Jeg fortsettet som før, og regnet med at hun hadde

"avslørt" meg også..

Men det hadde hun ikke :ler:

Men nå vet hun hvem jeg er etter at jeg fortalte det..

(etter ca 6mnd'er)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cruella

Det er ikke deg, Lillian.

:P

Tenker litt på at hvis vi "avslører" oss for hverandre, mister vi noe av friheten til å være åpne.

Samtidig liker jeg ikke at jeg vet hvem hun er, mens hun ikke kjenner til meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Hvis noen vet hvem jeg er ville jeg foretrukket å få vite det via PM.

Hvis jeg visste hvem noen var? Kommer litt ann på hvem det var det, altså hvor godt jeg kjente vedkommende. Hvis det var en jeg kjente godt eller litt godt tror jeg at jeg ville gitt beskjed. Hvis det bare var en jeg visste hvem var ville jeg sannsynligvis ikke sagt noe.

Uansett: hvis du har klart å forstå hvem vedkommende er, så er jo det fordi at hun har gitt så mye opplysninger om seg selv at det var mulig å forstå. Når vi gir så mye informasjon om oss selv vet vi jo at vi kan bli "avslørt".

For min egen del er det ikke det spor vanskelig å kjenne meg igjen her inne, men det har jeg faktisk sluttet å bry meg om. Men hvis noen vet hvem jeg er hadde jeg foretrukket en PM ja, det er greiere slik.

Mie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*puste lettet ut* :wink:

Jeg skjønner hva du mener, hvis du forteller at du vet hvem hun er og forteller hvem du er, så blir det kanskje mye vanskeligere å ta opp ting du ikke tør ta opp IRL osv her på KG... Men samtisig er det ekkelt for deg å vite hvem hun er uten at hun vet hvem du er og at du vet... For hun kanskje fortsetter og åpne seg og fortelle veldig private/personlige ting her og da er det vanskelig for deg siden du vet hvem hun er.

Jeg tror at det beste er å fortelle henne, slik at hun har muligheten til å ikke være så personlig hvis hun vanligvis er det.

Dessuten, vi har jo fortsatt funksjonen om å kunne være gjest her innimellom, så da går det jo an å hyppigere bruke den muligheten hvis du fortsatt vil være anonym under visse temaer eller visse ting du tar opp, da....

Bare noen tanker fra meg...

Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Solskinn

Jeg ville foretrukket å få vite det via PM, ja.

Lever i den illusjonen av at jeg er anonym her. Ikke at jeg tror at det ville ha noen innvirkning på hva jeg skriver om det er noen her som kjenner meg, men jeg vil gjerne ha valget, liksom!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yap, en PM er det mest annstendige og reale.

=)

Sjekk linken da JENTER/Gutter!

>> 12 STONES Audio Page - Lytt og Lær!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Enig med siste talere:

Ta det på PM, men tenk deg om først.

Hvis du velger å "avsløre hva du vet" så fortell samtidig hvem du er sjøl.

Det er ikke godt å vite at en eller annen vet hvem du er...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville følt det respektløst og jeg ville følt meg lurt dersom noen visste hvem jeg var og ikke sa det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Enig med de andre. Send henne en PM. Når (hvis) hun bekrefter at dine mistanker stemmer forteller du henne hvem du er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...