Gå til innhold

Batterier til høreapparat

Gjest Syns det er overraskende dyrt&#3

Fremhevede innlegg

Gjest Syns det er overraskende dyrt&#3
Skrevet

Lurer på om det er noen her som kjøper batterier til høreapparat og hva dere betaler for det?

Jeg er ny i "gamet" og skal kjøpe på internett for samboeren min som er datahandicappet og ikke får til slikt selv. 4,90 kr er utrolig dyrt per batteri! Bestilte nettopp en sending på 10 pk (60 stk) for rett under 300 kr.

Det er jo egentlig svinedyrt! Jeg ser av regninger etc at det er den samme prisen som det han har betalt før, men det må da være billigere løsninger? Noen som vet noe? Har letet litt rundt om kring, men det er lite å finne.

Regner ikke egentlig med noe svar her på KG men tenkte jeg ville spørre. Er forresten medlem så jeg kommer til å sjekke tilbake, men vil ikke utlevere samboeren min sin business selv om jeg utleverer mye av mitt eget crap.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Vet ikke jeg, men skulle i det minste tro man kunne få utgiftene refundert, i hvert fall at de regnes som en del av det man kan føre opp på egenandelskortet. Det er jo et nødvendig hjelpemiddel.

Gjest Gjest
Skrevet

Er ikke sikker på hvilke størrelse, men jeg kjøper mine ganske billig på clas ohlson. De har ikke så veldig lang levetid da...

Har aldri hørt at en kan få igjen penger for batteri :(

• 2 år senere...
Skrevet

Hei,

10 pakker altså 60 batterier for rett under 300 kr er ganske billig, men du burde være obs på hvilket merke du kjøper. Om du bytter batterier ofte med disse til under 300 kr så blir dette fort UTROLIG dyrt og da vil det bli billgere å kjøpe et bra merke som da koster 400-490 kr for 10 pakker (60 stk), da holdbarhet er bedre.

Jeg selv bruker Hansen Teknikk & Co til slanger, batteri og renseutstyr. Disse leverer Rayavoc som er et av de beste merkene på høreapparat batterier.

En 10 pakk koster rundt 450 kr og da får du det tilsendt fraktfritt i posten etter 1-2 dager.

• 1 år senere...
Gjest Pål K
Skrevet

Lurer på om det er noen her som kjøper batterier til høreapparat og hva dere betaler for det?

Jeg er ny i "gamet" og skal kjøpe på internett for samboeren min som er datahandicappet og ikke får til slikt selv. 4,90 kr er utrolig dyrt per batteri! Bestilte nettopp en sending på 10 pk (60 stk) for rett under 300 kr.

Det er jo egentlig svinedyrt! Jeg ser av regninger etc at det er den samme prisen som det han har betalt før, men det må da være billigere løsninger? Noen som vet noe? Har letet litt rundt om kring, men det er lite å finne.

Regner ikke egentlig med noe svar her på KG men tenkte jeg ville spørre. Er forresten medlem så jeg kommer til å sjekke tilbake, men vil ikke utlevere samboeren min sin business selv om jeg utleverer mye av mitt eget crap.

Hei. skal du kjøpe god kvalitet til rimelig pris, må du kjøpe fra energus.no disse varer legere en de fleste.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...