Gjest gjest_123_ Skrevet 31. mars 2009 #1 Skrevet 31. mars 2009 Har i en perioder på rundt fire dager hatt smerter i nederste deler av magen, på begge sidene, kan føles ut som egglederne?.. Venter eggløsning om ca tre dager, men har som sagt hatt smerter i fire dager allerede. Ble verre i går da det gikk over til nedre del av ryggen på begge sider. Veldig likt mens smerter. Noen som vet hva dette kan være? Skal bestille time til lege, men greit å høre om noen har vært borti noe av det samme? :klø: Kan det være at det bare er eggløsningssmerter eller er dette indikasjoner på urinveisinfeksjon?
Gjest Gjest Skrevet 31. mars 2009 #2 Skrevet 31. mars 2009 Hvis det er mer smerter enn du pleier å ha kan det være lurt å høre med lege. Det kan jo være egglederbetennelse også. Bedre å utelukke sånne infeksjoner enn å vente og se.
Gjest Gjest Skrevet 1. april 2009 #3 Skrevet 1. april 2009 Eggløsningsmerter skal bare var i maks ett døgn. Men det kan jo være cyste® på eggstokkene, de gangene jeg har hatt det så har det omtrent vært som du beskriver. Det kan jo også være UVI, har du hatt det før? Det finnes forskjellige symptomer på det.
Gjest Catwoman Skrevet 1. april 2009 #4 Skrevet 1. april 2009 jeg hadde sånne type smerter for noen uker siden, lignet på menssmerter men siden jeg ikke ventet mensen trodde jeg det kunne ha noe med fordøyelsen å gjøre. Fordøyelsessmerter kan også sette seg i ryggen. Men siden smertene bare økte på i fire dager gikk jeg til legen - det viste seg å være urinveisinfeksjon. Jeg hadde litt svie når jeg tisset, (det kom den fjerde dagen) - men det var såpass lite at jeg hadde ikke tenkt særlig over det hadde det ikke vært fort for smertene i ryggen og magen i tillegg.
Gjest gjest_123_ Skrevet 2. april 2009 #5 Skrevet 2. april 2009 Nå har jeg vært å fått sjekka opp hos lege I ryggen var det muskelert iallefall. Jeg trodde kanskje (om det var en urinveisinfeksjon) at det hadde 'spredd' seg til ryggen evt nyrene osv, men DET hadde jeg kjent mente han. Leverte også en urinprøve og fikk ikke påvist infeksjon. Jeg ville likevel at han skulle sende den til dyrking i og med at det kan være noe annet I dag har jeg nesten ikke kjent noe smerter i magen, og har fått en salve til ryggen Jaja, bedre å være føre var, eller hva? Skal uansett tilbake om det ikke går helt vekk i magen for evt GU .. Takk for alle svar forresten :)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå