Gå til innhold

sexleketøy

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Bea_*
Skrevet

Hei damer! Har lenge hatt lyst til å anskaffe meg et sexleketøy, men turer på kondomeriet.no og andre nettsteder blir litt overveldene for en stakkar som ikke har så mye erfaring med den slags. Kan noen anbefale en fin vibrator som er ok for nybegynner. Hvor mye penger bør man legge i en god - men enkel - vibrator?

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil egentlig bare anbefale en rabbit vibrator! Helt fantastisk visstnok.. Har den vel å merke ikke selv, men skal gå til innkjøp av en.. Har lest en del på nett, og jeg har ikke sett en eneste som har vært missfornøyd med den ;)

Skrevet

Spørs jo om du vil ha penetrering eller ikke det da. For min del så funker ikke vibratorer overhode, blir bare nummen, og ikke mer tent. Det som funker her i gården er penetrering og stimulering på g-punktet.

Dersom du vil ha en vibrator til å ha utenpå har jeg hørt at laya spot skal være bra, for g-punktet skal stubby kunne gjøre jobben tilfredsstillende og dersom du er som Ole Brumm og sier ja takk, begge deler, så kan en versjon av rabbit være et lurt valg...

Skrevet

Til klitorisstimulering anbefaler jeg Layaspot Denne er helt fantastisk :)

Til g-punktsstimulering er jeg personlig fan av Atlantis (Som også er den jeg er mest fornøyd med av alle vibratorene jeg har)

Og som nevnt, vil du ha begge deler, da kjøper du en Rabbit :)

• 4 uker senere...
Skrevet
Til klitorisstimulering anbefaler jeg Layaspot Denne er helt fantastisk :)

Layaspot er bare fantastisk! Grei å håndtere. Sklir ikke bort selv om en er ganske våt.

• 4 uker senere...
Gjest Gjest_Stine_*
Skrevet

Hei!Jeg er ganske fersk på området når det gjelder sexleketøy,men har gått til anskaffelse av 2 fantastiske medhjelpere:)Den ene, en Rabbit vibrator som heter fantasy vibe, og en annen liten vibratorstav som heter mini vibe,Disse var ikke så stor å holde på med ,og de ga meg orgasme på rekordtid,så de kan anbefalest på det sterkeste:)Du kan se dem her http://www.kosetid.no , var meget billig i forhold til andre plasser,så kan lønne seg å ta en titt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...